3 Gaver og 3 Vinnere – JuHuuu

 

Det var jaggu ikkje lite kommentarer det kom på Give Away`n eg la ut forrige lørdag; 225 er søren ikkje småtteri! Men, hekkan så gøy det er da! Eg har lest og koset meg, men nå har eg svingte rundt med Random.org og telt meg frem og tilbake i kommentarene og sitter klar med 3 heldige som eg skal sende en pakke til 🙂 Woop Woop 🙂

 

 

 

Den “lille” Gaven med Holst Supersoft (sikkert nok til 2 par votter) skal eg sende til:

ANNE GRETE JØRGENSEN

 

 

 


Posen med OPAL Garn skal eg sende til

BODIL LEFSTAZ

 

 

 

 

Til slutte er det posen med noe mer Holst Supersoft opp i, her er det nok til f.eks en Ravello.
Den skal eg sende til…

 

TONE LIASJØ WANG

 

 

Gratulerer så mye alle 3!
Oppskriften som kan benyttes til premiene finner dere HER INNE 🙂 Litt idémyldring om ikkje annet. Send meg en mail ([email protected]) eller en mld på FB med adressen. Er det en eller flere vinnere som ikkje har meldt seg innen tirsdag (17/11) trekker eg ny vinner(e)

Pakkene blir sendt i løpet av uka 🙂

 

NÅ skal eg Danse og Perle 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg