50% på Norske Votteoppskrifter – Gjør et kupp!

Design/Foto: @LunamonDesign

 

Ingen tvil om at vottesesongen er i anmarsj! 6 gr da eg sto opp og ser at mangen nå kan rapportere om frostnetter i flertall!! Eg kan godt fryse uten å lage problemer ut av det, men får eg neglesprett O`la la – Det er vondt det! Gode votter er absolutt et must + at det er noe alle trenger fra tid til annen, derfor er det en super gave til de som har alt! Påfyll av votter og sokker er altså en nødvendighet, dvs du kan strikke dette som gaver år etter år 🙂

Da er det jo gøy når Lunamon Designe har salg og du kan gjøre et kupp! Nå kan du rappe med deg votteoppskrifter, både med og uten fingre til halvpris! Ikkje rusk det sånn midt i oktober 🙂

 

ALASKA MITTENS VOTTA
Bildet over
Str Tenåring/Dame
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Design/Foto: @LunamonDesign

 

Latviske fletter blir aldri feil, sånn er det med den saken. Det gjør seg veldig fint på votter, endet som en avslutning eller i starten på en vrangbord. Dette bør du lære deg om du ikkje kan det allerede 🙂
LATVISK FLETTE <—Enkel Video

 

VÅR PÅ PULSEN
Str Tenåring/Dame
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Design/Foto: @LunamonDesign

 

HJERTET MITT VOTTA
Str Ungdom/Voksen
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Design/Foto: @LunamonDesign

 

JORUN VOTTA
Str 10 år til Dame
Norsk Strikkeoppskrift

Prisene på alle oppskriftene er nedpriset med 50%

 

Alle vottene kan du strikke i Alaska og Nepal, eller lignende garn. Faktisk tilbud på begge garntypene, deilig garn og vottene strikkes kjapt! Her har du muligheten til å få unnagjort opp til flere julegaver 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

Som eg allerede har nevnt er det kaldt i dag, ja gradene synker litt og litt så eg har begynte å tenke på Fuglemat….Den hjemmelaga varianten! Skulle fylle opp mel- og pastaboksen i går og der sto det jaggu meg en helt “sekk” med solsikkefrø! Eg pleier som regel lage en ladning når frosten kommer og så eg ny en etter jul – Da bruker eg alt av fett, nøtter og tørka frukt som er igjen fra jul. Fin måte å rydde vekk på uten å kaste noe 🙂

Ka skal eg så gjøre i dag??
Hmm det kommer et lite besøk her i morgen, dvs Amira kommer hjem sammen med ei venninne som har fått baby ♥ Det gleder eg meg til, men det innebærer at eg bør rydde litt i dag! For å få til det skal eg først brette et lass med klær på vaskerommet for da kan eg bare “Tømme” badet rett inn på vaskerommet….og sånn fungerer runddansen her i huset for tide…sukk…Skal selvfølgelig også kose meg på Hobbyrommet, fikk pakke fra Rito i går og i den er det noen dubbeditter som eg skal forvandle litt og ha med meg på Strikkefestivalen neste uke. Satte opp til 02:30 i natt og laget Smell Bonbon`r som vel å merke ikkje kan smelle, men som inneholder ting som garantert faller i smak hos en strikkenerd 🙂 Skal ferdigstille noen til i dag før eg fortsette på neste dill.

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg