Det fødes en…

 

…en tulling…ehe…pingvin hver dag! For de som husker Spøkelseskladden, så minner jo disse 3 om den. Etter at detaljene er på plass blir det pingviner som er klar for jul! Når det gjelder å lage slike figurer er det smart å starte tidlig, hvis ikkje går eg lei! Må rullere på hva eg styrer med og så blir det som det blir til slutt. Dessuten kommer jo garantert tiden min nå fremover til å bli brukt mer ute; Bedre og bedre vær=flere turer!
I dag er det kuling og regn, men det skal bli bedre utover dagen 🙂 Gleder meg skikkelig til en slik tur igjen!

 

 

 

Deilig middag i går kveld! Stekte kyllingfilet med paprika og sukkerterter, hadde på forhånd kokt byggryn som eg blandet inn. Pepper og salt + tørket chili 🙂 NICE! Hverdagen blir eller hva eg skal har eg ikkje helt planlagt ennå, men snart er det på tiden med havregrøt! Tenk at det skulle bli min vane,
eg som egentlig ikkje har spist frokost på maaange år!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg