Akkurat passe stort…eller lite

Designet av Joji Locatelli

 

Alle har 1 hespe som er blitt spart på i lange tider i påvente av det perfekte prosjektet, ikkje det? Eg vet eg har,
og her er prosjektet som trenger KUN 1 hespe! Deilig ikkje sant? Tenk, bare en hespe! Hespen som er brukt orginalt er på 366 m/100 gr 🙂 Akkurat passe stort (Lite?) prosjekt til at det går fort nok 🙂 Kanskje du vil kose
deg litt extra nå i helgen?
Vel, da har du jo et passende helgeprosjekt her og så kan du fortsette med
det som ligger i kurven på mandag igjen.

 

 

 

Designet av Joji Locatelli

 

En lekker og søt gave om du ikkje strikker til deg selv 🙂 Sjalet strikkes fra Tip til Tip på pinne 4,5 så eg vil tro det går rimelig fort å strikke 🙂 Du kan selvfølgelig bruke tykkere garn om du ønsker, bare husk at når du har strikket seksjon 3 så har du brukt ca 50% av nødvendig garnmengde – Så ja, pass på å ha nok garn 🙂

 

VENEZIA SHAWL
Bildene over
42 cm X 184 cm

 

 

* * * *

 

 

Ka skal eg si? I dag kan det bli….interessant…Du vet, bilen står jo parkert laaangt der borte pga veiarbeid og me må gå, tja…ca 4-500 m? Vet ikkje, men det er et lite stykke og det PLASKREGNER!! Paraply? Nei, det har me ikkje, det er heller ingen som vet hvor regnfrakken min er…Så ja, eg sa det kan blir interessant og ikkje minst skikkelig vått! Handle må eg uansett, både for mor mi og for oss. Blir vel vinterjakke eller no + Remapose på hodet! I skrivet me fikk antok de at arbeidet her borte ville bli ferdig i dag så eg håååper me kan parkere rett utenfor her i ettermiddag.

Jaja vel hjemme igjen kan eg bare hoppe rett i dusjen så blir nok dagen mye bedre med en gang. Amira hadde lyst på Nachos i kwell så da blir det det eg skal kokkelere 🙂 Eg kaller det ikkje middag for det er mer kosemat. Eg har lyst å lage PestoKylling i morgen for da kan eg spandere den herlige pestoen eg har laget (Oppskrift HER) Tja, ellers satser eg på både strikking og perling! Det ligger noen brett med Liverpool på spisebordet som skal gjøres ferdig og så får eg sjå hva som bli det neste 🙂 Skal uansett være glad når helgehandelen er i hus!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg