Akkurat som et Kinderegg!

Designet av Ambah O’Brien

 

Her kan du virkelig kose deg! Du får både stripestrikk, lace OG mosaic-Akkurat som et Kinderegg minus kcal`ene *ler* Eg vet mange er nysgjerrig på dette mosaicmønsteret, har fått en del spørsmål om hva og hvordan!
Det eneste du trenger å kunne er å strikke rett og flytte en maske fra venstre til høyre pinne – Sååå enkelt 🙂
Gjør du det mange nok ganger så blir det sååå fint, ja som f.eks slik som dette sjalet.

 

 

Designet av Ambah O’Brien

 

Dette kan jo fort bli et sjal som blir en favoritt! Putta det inn på lista mi eg…Den som bare vokser og ALDRI blir kortere! Men hvis det er noe eg virkelig trenger så er det et nytt sjal! Nå er det år og dag siden eg strikket et sist…

 

TRINUS SHAWL
56 cm X 259 cm

 

 

 

* * * *

 

 

Åååå i dag var det mail i boxen da eg sto opp! Fra Skatteetaten!! Skatteoppgjøret var klart og ferdigbehandlet,
så ja, DA er det vel bare å vente på penga da, ikkje det?? NÅR kjem di? Eg godkjente å signerte i begynnelsen av april og eg vet om de som fikk penga bare et par uker etterpå. Gleder meg! Bare følelsen av å ha EXTRA cash på konto er digg 🙂 Tro hva eg skal unne meg i år da? Hmmm tja, må vel tenke litt på det,
er i grunnen flere ting eg kunne tenkt meg 🙂

Ellers i dag? Selv om eg kjenner at ryggen kunne trengt hvile har eg lyst å bare gønne på i den grønnsakkassen, men så fikk eg en idé i går….Det er alltid sånn! Det er noe eg har lyst å teste ut i den kassen, men det innebærer at eg MÅ på gartneriet en tur etter litt “rekvisitter”. Og sååå er det å gå litt banans med pistollimen, men spørsmålet er om eg orker/gidder i dag? Sånn egentlig var eg innom tanke på å perle det eg vil ha, men vet ikkje om eg orker det da! Kan fort bli for mye arbeid uten særlig gevinst. Må nok tenke litt på dette, men eg ser behovet for det uansett med tanke på hvordan det etter hvert ble i den grønnsakkassen i fjor! Tror eg skal ta meg en kopp kaffi til, mens de små grå får spinne litt rundt 🙂 Om du skulle ha interesse for det kan du jo ta en kikk HER på hvor flink eg var med den der putekassa vår 🙂

Nå venter eg bare på at den gamle kassen skal gro bein og spasere AV terrassen!

 

 

LAG DEG EN HEIDUNDRANDE DAG!
SNART HELG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg