Alle har et fint sted å gå tur…

 

…Ja det tenker eg, det er jo alltid en mulighet for å komme seg ut å gå? Ja om det er det man ønsker?
Eg får ofte høre ting som: “Det er lett for deg å gå tur, du har så mange fine steder å gå!” Hmm vel, så enkelt er det ikke å gå tur…eller jo, det er jo egentlig det, men dørstokken min er nok like høy som din noen ganger og det er DER det ligger, ikke i omgivelsene du går i.

Ønsker du å gå tur så finner du en måte å gjøre det på – Uansett!

 

 

 

Eg blir nok aldri lei av å gå fra Hellestø til Sele ♥
Greit å kjøre ut her når eg skal gå tur alene, umulig å gå seg vill..!!

 

 

 

Det er meldt flott vær denne uka så Ine og eg skal gå tur lenger sør på Jæren tenkte meg,
mange flotte plasser å velge blant

 

 

 

Vil bare tipse om verdens beste tur tights! Mitt aller beste kjøpt hva gjelder turtøy! Nå er den på 50%!!

 

 

 

Ingen spektakulære bølger slik som sist, men nydelig sted både med og uten store bølger!

 

 

 

Hadde vært sååå kult å vært der ute ei helg eller noe? Hmm tro om det er mulig!?? *Må sjekke* Feistein Fyr forresten. Var jo bare et klikk unna…det er mulig, må bare bli en “venn” 🙂

 

 

 

Her stoppet det…vanligvis går eg rett frem her og bort der hvor Figgjoelva renner ut…Utsetter ikke anklene for den steinrøysa til høyre hehe Tørker nok snart opp 🙂

 

 

 

Har alltid tenkt at eg skal gå opp dit, i dag gjorde eg det! Ikkje langt, men ganske så bratt ja! Full fart og rett opp 🙂 TENK at eg oppsøker oppoverbakker!?!? Skjedde ikke før kan du trygt si!

 

 

 

Ble noe bedre utsikt fra toppen ja, så flott!

 

 

 

Det sprellet litt i vannkanten i dag!?! Er det Brisling som kommer inn tro? Var kun 2-4 cm, skoen tok eg kun med for å illustrerer og ikke tråkke på hehe

 

 

 

Det må eg si….Denne svartkledde gjengen her er tålmodig!
Hver dag, hele året bykser de ut i bølgene og der blir de liggende…ehee…flytende!

 

 

 

Ble en fin tur om eg skal si det selv 🙂

 

 

 

Vel hjemme var eg skrubbsulten! Spiste et par knekkebrød og satte meg ned et øyeblikk.
Etter en stund surret eg på kjøkkenet å laget Dumplings, tok meg en lang dusj før eg svingte middagen ferdig….Nå er eg sååå søvnig og nesten klar for senga, MEN…eg må da strikket et par timer før eg smyger meg inn under dynene 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

6 kommentarer

Siste innlegg