Årets Gode Gjerning! – Takk for hjelpen!

 

Siden bilen min sto hos Hurtiruta og fikk ny frontrute hadde Ine og eg litt dødtid etter en lang tur på stranda, der med gikk turen til XXL hvor eg hadde planer om å hamstre litt ULL! I september skrev eg dette innlegget hvor eg la ut en del ting/dubbeditter som eg hadde laget, pengene fra dette salget skulle eg bruke til å kjøpe ULL til Kirkens Bymisjon Stavanger ♥ Totalt ble det i underkant av 5000 kr JuHuuu Eg skrev også i innlegget at eg skulle doble beløpet eg fikk inn, dvs eg hadde 10.000,- å shoppe for i dag. På forhånd sjekket eg litt rundt hvem som hadde fine priser på ull, så da ble det XXL.

 

 

 

 

Var heldig med prisene så det ble en haug med tjukke og gode luer, votter/hansker og 2 typer ullsokker (Noen tjukke og noen litt tynnere). Alt i diverse størrelser.

 

 

 

 

De hadde rimelig ullundertøy (Black Week vettu) så eg raket med meg 20 pakker 🙂

Eg har jo pleid å samle inn ull som eg har gitt videre til Kirkens Bymisjon, eg har kjørt rundt å hentet hjemme hos folk, hjemme tømte eg alt på gulvet i stua. For 2 år siden bestemte eg at DET var siste gang eg gjorde…det er ganske trist at folk tenker de kan bruke min “tjeneste” til å bli kvitt ræl! Eg fikk så mye skittent og stygt tøy du kan ikke tro…Eneste eg satte som et krav var at klærne skulle være brukbare og rene, det ble for mange som ikke tok hensyn så da sluttet eg med det. Selv om man lever på gata kan jo klærne være ok. Derfor blir det nytt tøy i år, så pass fortjener de syns eg ♥

 

 

 

På vei hjem svippet eg innom Kiwi (De hadde tilbud på Freia sjokoladeplater)
Det ble 40 plater og 10 poser med Juleskum ♥ Søtsaker er alltid velkomment!

 

 

 

 

I morgen har eg en date med Amira, men før eg kjører for å treffe henne er planen
å kjøre inn til Stavanger å levere dette! Gleder meg til det 😀

 

 

 

 

Kvittering fra Kiwi

 

 

 

Kvittering fra XXL.

 

Tusen Takk for at du shoppet hos meg i denne perioden som gjorde det mulig å kunne levere så mye ull
og godsaker – Dette er det mange som blir glade for, det skal eg love deg 😀 Det neste nå i år er julebakst! Akkurat som i fjor baker eg noen porsjoner extra av alt eg baker, pakker det og leverer det til Kirkens Bymisjon siste uka før jul. Nå skal eg fortsette å surre her på Hobbyrommet, fikk noe eg ventet på i posten så nå kan eg pakke ferdig kalenderen til ungene 🙂 Hvis du mangler noen julegaver er det mye fint i Bymisjonen sin nettbutikk, blir noen gaver der i fra under vårt tre i år 🙂

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

9 kommentarer

Siste innlegg