Behagelig, dyr og helt herlig – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anne Ventzel

 

Hvis du er på jakt etter noe virkelig mykt og behagelig må det vel være denne go`biten her? 3 myke tråder strikkes sammen, 2 tråder tynn mohair og 1 tråd tynn ull – Mmm det høres ut som noe man kan krype inn i ♥ 

 

 

 

Designet av Anne Ventzel

 

Genseren strikkes top/down med honeycomb cablemønster, blir en deilig luftig genser. Kostbar blir den også…“dessverre”…Men, dette kan du fint løse ved å kjøpe en rimelige variant av Mohair –
16 nøster med orginal mohair blir nesten 2000 kr…Ikkje sant!?! 

 

CARDI V-NECK
Bildene over
Str 112 cm til136 cmi overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og fortsatt tåke i lufta…I følge yr skal det visst nok ikkje sprekke helt opp i dag…Hmm tenker eg må ut på en tur kjenner eg! I går ble dagen brukt ute på terrassen så nå er i det minste alt ute ferdig – Eneste eg skal gjøre er å få noe frø i grønnsakkassen. Issalaten har begynt å spire, men Ruccula`n er det ikkje bevegelse i –
Den står i drivhuset…

Planen eg hadde i går var å dra ut til Selestranda, må jo teste de nye skoene 🙂 Litt usikker på om en strandtur er det beste stedet å teste lave tursko, men nå var det jo det eg fikk lyst til så får eg se da. Alternativt kan eg dra ut til Hellestø og gå til Sele, men muuulig det blir for langt på nye sko? Var nå ute å gikk på de i går
og det kjentes bra ut 🙂 Vel vel, får nå se hvor bilen tar meg 🙂 

HUSK trekning av BønneKonkurransen senere i dag!

 

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instgram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg