Lyst på stilig Sokkegarn?

 

Hvis eg ser bort fra de 2 siste ukene er det egentlig lenge siden eg kjøpte garn sist haha Går i bølger,
og nå er eg litt på hogget for å si det sånn MoHaaa Fikk opp et innlegg på FB fra Hobbii som eg
aldri har kjøpt noe fra før, men HEKKAN eg falt for dette sokkegarnet!!♥

Tynt sokkegarn som eg elsker, SILLY SOCKS!
Eg har kjøpt det selv så ingen spons/reklame altså. Falt for WITTY JOKER og HAPPY CLOWN. Dette blir nok noen flotte stripete sokker. Som du ser så kjøpte eg 2 nøster i hver farge fordi eg tenkte på deg ♥

 

Så ja, du har muligheten til å knabbe til deg et av disse nøstene,
det eneste du må gjøre er å gjette hvor mange…

 

 

…BØNNER det er i denne boksen!

Helt klar, du kan gjette så mange ganger du vil, men det er kun kommentarer under dette innlegget som gjelder. Kommentarer på Facebook regnes ikkje med 🙂

 

 

 

En liten illustrasjon om størrelsen på den enkelte bønna, boksen er en kube med målene 12cm X 12cm – Tja, enten får du tippe i blinde, prøve å regne/måle deg frem…ELLER, så kan du kjøpe en boks på
Søstrene Grene og en pose med tørre brune bønner på IMS
*ler*

 

 

 

Oppsummert: 2 nøster og 2 vinnere 🙂

 

Tror eg lar denne suse å gå gjennom helga og trekker 2 vinneren på
Søndag 14.mai

 

Nå skal eg snart avgårde å hente Amira på jobb
og rett på Strikkekafé på Losen etterpå

 

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille å Instagram
Vibbedille på TikTok

81 kommentarer

Siste innlegg