Baby Tøfler + Ferdig med en stor jobb!

Designet av  Sana Sabina

 

Babytøfler er alltid kjekt å strikke, det er enkelt og det går kjapt 🙂 Noe du kan strikke mens du å planlegger det neste store prosjektet f.eks. Alltid noen som trenger, eller blir glade for noen koselig tøfler.

 

 

 

Designet av  Sana Sabina

 

Disse er strikket i Alaska fra Drops og da skjønner du hvor kjappe de er å strikke! Pinne 4 mm og bånn gass!
Sana Sabina har Mange Kjekke tøfler til de små, det er bare å plukke de med seg 🙂

 

BABY SOCKS KROKOSMOUSE
Bildene over
Str 0 – 24 mnd

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

JAAA! Da er eg ferdig med terrassen og inngangen! Det eneste eg “mangler” og garantert kommer til å ende opp med å kjøpe (også i år) er en Passjonsfrukt Blomst 🙂 Det er noe av det fineste eg vet, men eg har ikkje klart å få den til å overvintre de 2 forrige årene eg har hatt den…så da må eg jo kjøpe ny da….Har renset krukka eg pleier å ha den i så neste gang eg farter gjennom Forus skal eg innom Plantasjen 🙂

 

 

 


Svippet innom Edens Have i dag for å kjøpe noe mer oransje blomster, ville hatt en Petunia da vettu, men endte opp med 2 Spanske margeritter i steden for – Jaja, de var oransje i det minste…

 

 

 

Ali var fornøyd han også. Mens eg styrte ute mekket han Fahitas på kjøkkenet så nå er eg mett og klar for kwellen! Har faktisk tenkt å se Grand Prix i kwell!! KUN fordi eg mener at Norge bør vinne, elsker den sangen og syns det er år og dag siden me har hatt noe så bra. Den har vært på favorittlista mi på Spotify lenge nå 🙂

Men nå? Vel, eg skal male litt før eg setter meg godt til rette med strikketøyet 🙂 Hvis du ennå ikkje har fått med deg BønneKonkurransen her på bloggen bør du svinge innom HER og gi deg en sjanse på å snakke til deg noe stilig Sokkegarn!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg