Cardigan & Topp = Lekkert Sett

Designet av Ankestrick

 

Ble i grunnen sittende å se på dette ganske så lenge for fy søren dette var virkelig lekkert samtidig veldig casual! Gi meg det liksom! Med et slik sett kan du være kledd både til det ene eller det andre, rett og slett. Det at du kan strikke det i et nydelig TYNT garn i alpakka, silke og kasmir er jo bare en deilig drøm ♥

 

NOTICE SPRING CARDIGAN
Bildet over
Fra 91 cm til 130 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Ankestrick

 

Kjøper du både Cardigan og Topp får det den ene til halv pris 🙂
Hvis du skulle være interessert i YarnKit har du muligheten HER hos WOOL of FAME
Sååå lekkert det garnet altså!!

Både cardigan og Topp har en strikkefasthet på 24 m/ 34 row. Garnet er Light Fingering som vil si 400 m på 100 gr – Tynt og absolutt lekkert! Du kan jo selvfølgelig benytte annet garn bare du overholder strikkefastheten.
Selv om eg elsker alpakka så eg for meg denne i Tynn Merino (Typ Wollmeise)
Åååå det kunne blitt skikkelig skikkelig deilig! *Sukk*

 

NOTICE (Spring)
Fra 88 cm til 124 cm i overvidde

 

 

* * * *

Sånn, da var hverdagen her og eg vippet ut av senga kl 9, lengre under dyna enn det ser eg helst ikkje skjer for litt morning må eg bare ha. Ute skinner fortsatt sola og det er varmt, men i morgen og resten av uka blir det regn
(I følge den ene værmeldinga)

Påsken liksom bare kom og gikk i år, ikkje ble det så mye strikking som planlagt heller, men men, det kan eg jo ta igjen nå 🙂 I dag må me en kjapp tur ut på Europris fordi det me handlet der før påske er blitt trukket 2 ganger fra konto og da blir det jo ikkje noe billig handel haha Regner med at det er easy fix. Ut over det er det vel litt ut å kjøre med Dib og få han på trening og da er vel egentlig rutinene satt vil eg tro? Kan jo bare starte nå etter på med å pakke alle kyllingene ned i eskene sine så er egentlig årets påske en saga blott 🙂

Tror bare eg sparker dagen i gang eg! Et lite overblikk på Dib sitt rom, sette på en maskin med klær
og bare ta det der i fra 🙂 Går seg nok til etter hvert

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN UKESTART

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Utrolig flott sett 😍 Men reagerer litt på strikkefastheten her; pleier å få minst 28 masker på pinne 3 med garn på 200 meter per 50 gram. Er jo selvfølgelig bare å gjøre som jeg pleier, strikke prøvelapp hvis garnet er ukjent, og pleier å gå opp en størrelse 😊

      1. Eg pleier å bruke pinne 2,5 på så pass tynt garn og har nok også en mye høyere strikkefasthet. Hvis eg der i mot bruker pinne 3,25 begynner eg nok å nærme meg 24, men som du sier; Det er bare å teste på en prøvelapp, evn bare gå opp/ned en størrelse eller 2 på plagget 🙂

Siste innlegg