Da blir det ei ugle i steden for da…

Designet av Evgeniya Yunitskaya

 

Hadde så mange planer i dag, ja litt sånn og litt sånn skulle eg jo gjøre, meeen sånn ble det ikkje. Timene fløy når eg først tok turen ute og det ble både helgehandel på mor mi og for oss, kunne jo like godt bare gjør det når eg først var ute. Ååå men eg skulle jo lage til litt kos her vettu, men men, kanskje eg kan surre litt nå ut over kwellen og lage kos her på bloggen i morgen 🙂 Satser på det! Gudene skal vite at det er behov for litt kos ♥

 

 

Designet av Evgeniya Yunitskaya

 

Planen er altså “KosePakke(r)”, men i mens kan me kose oss med noen ugler, ja for ugler er ALDRI feil! Ugler over alt og ugler til folket *ler* Neida, eller jo, ugler er alltid fint. Her har du et eksempel som du kan bruke som brosje, passe jo fint f.eks på en herlige kosegenser som du har strikket 🙂 Som sagt, ei ugle er aldri feil!

 

BROOCH OWL
Bildene over
Str 7 cm X 5 cm

 

 

 

 

Designet av Evgeniya Yunitskaya

 

Er du mer på at en katt passer bedre, vel da har du faktisk den søteste her!
Heklet i tynt bomullsgarn på pinne 2,5 mm

 

BROOCH CAT
Str 7 cm X 5 cm

 

 

* * * *

 

 

Jaggu meg var det kaldt i dag, skikkelig og! Eg tømte 2 store flasker med varmt vann over bilen for den var fullstendig frossen!! Maktet ikkje tanken på å begynne å skrape, så ja, da ble det easy fix!! Egentlig så var det godt eg handlet i dag for nå fikk eg i hus masse frø og nøtter (Ga jo alt til fuglene tidligere haha) sånn at eg kan lage en ny stor porsjon med Granola 🙂 Å ja, eg spiser det nesten hver dag og på den måten holde magen seg roooolig! Det har vært litt av ei natt og morning etter gårsdagen middag!! Men men…

Eg får svinge meg litt på kjøkkenet når Ali er ferdig med middagen så blir det Granola til kwells på meg 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg