Det MÅTTE bli et nytt prosjekt…!

Reklame | Rito Hobby

 

Ser du!? Det skal søren ikkje mer til enn noen nye farger i LILY GARNET at eg ramler rett av pinnen! Det er sååå typisk…I fjor på denne tiden fikk eg DETTE hjem i posten og planla en kosegenser, ja jo den planen er på ingen måte skrinlagt! Problemet oppsto bare da Rito Hobby for litt siden lanserte de nye farger i Infinity Hearts Lily,
der var det mye som eg falt for, så ja…Da sitter eg her da vettu og tørker støv av heklenåla mi!

Dette garnet skal få kjørt seg og eg bare må teste det ut i kwell 🙂

 

 

 

 

Se på denne trio`n da! Eg har valgt Mørkebrun nr 27, Gul nr 17 (<–Denne er helt nydelig, ser mer ut som oker)
og
Mørke Grønn Nr 21 (<–I mine øyne er denne en lekker mørk petrolfarge)

 

 

 

 

Hovedfargen i mitt prosjekt er Creme Nr 10, et GODT tips hvis du er usikkert på fargene når du ser den på skjermen er å se på de andre bildene som også ligger der. Da får du se den sammen med andre farger, for min del ble det midt i blinken og er en flott naturfarge som eg var ute etter 😀 *Flaks!* Til slutt så har eg Oransj Nr 31 som minner om en appelsin, ren og pen i fargen. Noen prosjekt trenger en “oppstiver” og den oppgaven gir eg galant til Mint Nr 36! FOR en farge!! Den kommer til å “gjøre” mitt prosjekt sånn eg ser det. Hva er så mitt prosjekt?? *ler* Kan du gjette? Ikkje..? Men du først av alt? Blir du med å hekler Denne nå i høst?? Pliiise, så kan me kose oss samme ♥ Oppskrifta ligger klar på padda mi og når eg nå straks sklir inn på Hobbyrommet igjen er eg NØDT
for å hekle en lapp eller 2…MÅåå bare teste litt, men så skal eg perle litt til 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

Skal bare si noe kjapt; Ang de “Fuck Cancer” armbåndene flere ønsket: Eg tenkte det kunne være greit å sjekke med Kreftforeningen om de hadde eneretten på dette, det hadde de ikkje, men de hadde en søknad på gang for
å få dette. De kan ikkje nekte meg å lage armbånd, men de ønsket ikkje at eg gjorde eg. Eg sendte link til innleggene av armbåndene for å vise hvordan en del av dere ønsket det. Tilbakemeldingen endte med at de ønsket ikkje at eg gjorde det, fordi de var usikker på kvaliteten og utseende. Eg kan jo stå inne for både kvalitet OG utseende for eg så videoen hvordan de laget de…Spurte så om det var greit om eg laget slike serier med armbånd hvor et hadde “FC” på inn til videre og at eg kunne sende 100 kr (<–samme pris som de selger enkel armbånd for) av de 250 kr de kostet å sende inn til UngKreft, men nei, de ønsket ikkje det. Ergo…for min egen del legger eg ikkje ut slike armbånd her fordi eg vil ikkje ha noe problem, selv om eg hadde ikkje gjort
noe feil om man følger regelverket. Det går vel mer på følelser vil eg tro.
Uansett, eg lager til dere eg har lovet så tar me det på privaten 🙂

Men nå?? Ja nå er det frem med heklenåla!

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

Eg har tent lys eg!!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg