Da henger den i taket og eg er i rute!!

 

Søndags ettermiddag OG kwell gikk med til å pakke 36 pakker, eller egentlig 33 da…mangle 3 stk på den ene..Sukk..Før eg satte i gang fikk eg da klippet opp surt sitronflesk, samtidig som eg oppdaget at eg ikkje hadde mer av Jordbær- og Epleessens…! Da ble det til at eg fikk satt en porsjon med Aprikos flesk så får det bli
jordbær og eple senere i uka 🙂

Det tar tid å pakke smågaver, spesielt om man samtidig ser på serie, men kos var det jo.

 

 

 

 

Denne får eg levere ut til Amira og Eirik før torsdag –
Kassen kjøpte eg på Ikea i fjor

 

 

 

 

Dib sin henger som vanlig i taket, men enn så lenge mangler den 3 pakker da 🙂 Selv om eg ikkje fikk laget de smakene av fruktfleske som eg skulle vil eg si at eg er foran skjema i år. Merkelig…
t.o.m 3-4 dager FORAN skjema, noe eg ikkje tror eg er alene om 🙂

 

La også ut Årets JULEKOS Nr 1 i går, trekker 2 heldige på onsdag
så det er bare å henge seg med på kosen 🙂

 

I morgen er det meldt samme vær som i dag, derfor tror eg at eg skal surre litt på kjøkkenet. Har en del eg kan lage allerede nå, drøyer nok selve kakene litt til, kan jo leke litt med nøtter først 🙂 Skal ned på posten å hente en pakke, og vettu? Den ble pipet (<–Registrert) her ned på posten nå i kwell – Effektive de gutta der 🙂 Tja, eg tror faktisk eg skal komme meg i seng for eg har ikkje tid til å sove til 11 i morgen!! NoNo!

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg