De Herligste BabyBooties!!! -Skjønn Strikkeoppskrift

Designet av Carol Sunday

 

Oj Oj! Garantert at du trekker litt på smilebåndet akkurat nå, men om du ser på bildene på prosjektsiden kan du se hvor godt de sitter på en babyfot 🙂 De er jo bare fullstendig bedårende jo ♥
De er virkelig designet med tanke på comfort.

 

 

Designet av Carol Sunday

 

Strikkefastheten på disse er 26 m så det er forholdsvis tynt garn. Spandér gjerne et av de deilige nøstene du har spart på i årevis, kanskje du har et lite nøste med f.eks kasmir? Vel, det er nå du henter det frem og så legger du ned all den kjærligheten du klarer i hver eneste maske ♥ Deilig alpakka er også flott å bruke her 🙂
En virkelig fullverdig og nydelig barselgave f.eks. Strikke gjerne flere par for denne lille kommer
garantert til å henrykt over disse sokketøflene ♥

 

PUSS`n BOOTIES
Bildene over
Fra Nyfødt til Små Barn

 

 

 

 

Designet av Carol Sunday

 

Du kan jo evn toppe denne skjønne gaven med ei yndig lita lue ♥
Sett noe sååå søtt!? Awww

 

KITTYHAT
Fra prematurstørrelse til Voksen

 

Lyst å spare noen kroner?
Da kan du kjøpe begge oppskriftene samlet HER INNE 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

ÅÅåå denne helga kommer til å bli KNALL!! Har du sett værmeldinga eller?? Sol, Sool og bare SOOOOL!! Hele helga! Temperaturene ligger rundt 10 gr, men det blir sikkert varmere i sola så dette kan bli digg! Passet jo fint at eg kledde av grønnsakkassen og de store blomsterkassene i går. Jorda kan få lufte seg og eg kan snaaart tenke på en tur til gartneriet 🙂 Håper de har de stooore Georginene de hadde i fjor for det var et eventyr ♥ Ellers så har eg innført en ny regel i denne Coronatiden når det kommer til helgene: NYHETSFRI! Så sant ikkje verden ramler i 1000 knas eller at det er bombefly på vei, ja så ønsker eg ikkje å vite noe. Det blir FOR Mye nyheter i løpet av uka, å ja eg skjønner det er nødvendig, men FOR mye er heller ikkje bra om man samtidig ønsker å bevare forstanden. Takk og pris for at eg har koselige “Ting” å bedrive dagene med!

Planer for helga? Vel, eg har alltid planer om å maxe strikketiden, men som du har sett så har den måtte vike for litt perlerier 🙂 Ååå men det er jo sååå kjekt!! Så du julegavene mine i går? Du finner de HER – Gjett om eg gleder meg til å pynte til jul i år, kanskje eg må spre om meg med litt fargerike gaver etter hvert?

Ellers i dag blir det en tur ut å handle, det er jo blitt fast at eg handler for mor mi om fredagen så det skal eg i dag. Blir ikkje før i ettermiddag så eg kan kose meg noen timer før eg legger på hjul. Har et stativ med masse sengetøy stående her i stua og tror beint fram at eg skal sette det ut på terrassen!

Ahaaa da blir det enda mer digg å legge seg i kwell 🙂
Årets første “VårSengetøy”!

 

 

 

LAG DEG EN GOD
FREDAG OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg