I år blir det harde gaver!

Reklame | Rito Garn og Hobby

Foto: Vibbedille

 

Nå går det unna med den pakkinga!! Ser jo for meg at det fort kan bli mange og når desember kommer er det bare å få de rundt i stua 🙂 Du kan perle de fargerikt, stilige, med mønster, uten mønster, delikate farge mm Som vanlig; Uuuuendelige muligheter. Mønsteret på selve pakken finner du i DENNE BOKA (Mønster av Anja Takacs). Sløyfene blir bare enklere og enklere å få til, men de fortsatt sinnsykt varme!

 

 

Foto: Vibbedille

 

Ble 2 pakker i dag, blir mye dilling (som vanlig!) når eg holder på med ting, men kvelden er ennå ung og eg har planer om mer perling før eg stuper i seng 🙂 Har funnet frem den andre Juleperleboka mi, (Denne), og tenkte eg trenger noen griser til planene eg har får årets jul 🙂 Ellers?

Alt du måtte trenge for å perle i det vide og det breie finner du HER INNE 🙂

 

I morgen er det igjen ut å handle litt til helga for mor mi, mulig me trenger litt me også, har ikkje helt bestemt menyen for helga ennå! *ler* Har fått vasket masse sengetøy i dag og satser på at det på magisk vis legger seg på senga vår i morgen…Er jo lov å håpe? Nei...eg sitter her å bare surrer alene så eg tror eg benker meg ved spisebordet og tryller frem noen griser 🙂 Planen er også å komme seg tidlig i seng,
men det skjer jo ikkje for ofte…ZzzZzzz

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Så søte pakker! 😍 Jeg har nylig laget bondesjakk-spillet til Anja Takacs (kryds og bolle). Ellers synes jeg pepperkakehuset og kravlenissene hennes er så fine, så det blir neste prosjekt. 😊

Siste innlegg