Finere enn eg trodde!! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Lene Holme Samsøe, LeKnit

 

Dette er en genser eg har vært inne å sett på flere ganger, ja og da mener eg MANGE ganger!! I starten ble eg slettes ikke enig med meg selv: Liker, eller liker ikke? Hmm Verken blått eller rødt er farger eg velger med det første….Å jo, eg har en Mariusgenser på trappene til meg selv i org.fargene…men utover det?
Vel…kan ikke huske sist eg strikket i rødt eller blått til meg selv!? Hmmm

 

 

Designet av Lene Holme Samsøe, LeKnit

 

Anyway, nå har eg blitt enig med meg selv: Dette er en genser eg MÅ HA, ikkje bare klikke hjem oppskriften, men eg kunne faktisk tenkt meg den i akkurat disse fargene også!! På min Ravelry er det 3 garntyper som popper opp som et alternativ; Peer Gynt, Merino Ex Fine og Finull, ingen tvil om hvilket eg hadde valgt!?? FINULLA så klart Woop Woop! 

 

 

 

Designet av Lene Holme Samsøe, LeKnit

 

Nå har eg vært inne hos Fru Kvist å snoket på orginalgarnet!!! Eg er KUN 1 tastetrykk fra å klikke hjem denne nydelige herligheten!! Noen ganger tillater eg meg til å gå for det helt Orginale….Siden det nå begynner å bli en stund siden sist skal du ikke se bort fra at eg bare lukker øynene å får det gjort! Sist var det Aamu som eg strikket i TukuWool! En nydelig genser selv om den har blitt ganske så for stor nå –
Herlig å krype inn i når det begynner å bli kaldt!

Hvilke farger eg har gått for i denne fra Lene? Orginalt all the way! Blir KNALLfarger!!
Oppskriften er trygt lagret på min Ipad….Man lever farlig bare en gang! MoHaaa

 

INGE SWEATER SOLO
Bildene over
Str fra 91 cm til 131 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

FOR en dag!!! Hinsides sløv og da blir eg sååå sur! I går da eg gikk tur ble eg skikkelig dårlig i magen…hva eg har fått i meg er ikke godt å si, men å være midt mellom 2 do og ca 2 km til begge kan være knetet! *ler*
Men, man har jo da intet valg det er bare å gå på! Fikk jo fullført turen og kom meg i bilen og hjem! Men det ble jo veldig nedtur da når turen i seg selv er så flott! Har vært ganske slapp i dag, giddelause uten noe iver etter
å finne på noe..
.Til slutt gikk eg å la meg, sovnet som en stein og våknet halv 8…
Går for en bedre dag i morgen, den tenker eg blir bra!!!

 

 

 

 

KOS DEG OG NATTINATTI

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg