Den Beste og enkleste kjøkkenkluten – Helt Gratis!

Designet av Kjersti Lunnan

 

Akkurat denne type klut har eg strikke mange av, det er en stund siden og ikkje aner eg hvor den oppskriften ble av så dette var perfekt! Med tanke på hvor mye deilig, og akkurat passe, bomullsgarn eg fikk i hus for ei stund siden så kom jo denne oppskrifta i grevens tid – *ler* Eg har faktisk en koffert full av lekre vaskekluter, ikkje tull, men eg har ikkje klart å bruke de fordi de er så fine! Noen har blitt gaver, men resten er mine. Ribbekluter der i mot er det helt umulig å få for mange av! Denne type ribbeklut er dessuten avhengighetsskapende,
bare vent å se hvis du prøver 🙂

 

 

 

Designet av Kjersti Lunnan

 

En vaskeklut, eller 3 av denne typen er den perfekte gave siden alle trenger en, så hvorfor ikkje?
I oppskriften ligger det også en sånn “GaveEtikett” som du kan “pakke inn” hver enkel klut med.
Det er den berømte *Prikken* hvis det skal være en gave 🙂

 

KJERSTIS KJØKKEKLUT
Bildet over
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Lørdag, knall sol, vindstille og det var hele 14 minus da eg sto opp, nå er det “bare” -11 🙂 Dagen i dag skal brukes på meg selv og moi, mine egne prosjekt skal få kjørt seg litt. Dvs eg skal kjapt strikke et par vinger (??)
og så skal hønene toves, blir det vellykket ja da blir det perlings utover dagen/kwellen 🙂 Har sååå lyst at dette skal bli vellykket for eg “ser” den hønegjengen for meg 🙂 Har flere detaljer som eg har lyst å teste ut,
men først må eg få i havn den tovinga…sukk

På menyen i dag? Minst mulig for min del tror eg, den Chiligryta fra tidligere i uka herjer fortsatt i kroppen min, men uansett så var den sååå verdt alt ubehaget den medførte *ler* Ååå den er så god! I dag skal kokken her i huset servere bakte poteter 🙂 Enkelt godt og greit 🙂 Eg svinger nok en salat on the side 🙂

Men! Nå må eg angripe de vingene sånn at eg kanskje kommer i mål i løpet av dagen 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg