DENNE ER MIN! – Norsk Strikkedesign

Designet av Strikkelisa

 

Denne MÅ eg strikke! Eg er veldig glad i denne type gensere og ikkje minst er eg veldig glad i design av Strikkelisa 🙂 Det er GODE oppskrifter, ja du må prøve! I fjor strikket eg Skorsteinsgenseren til Dib, også Strikkelisa sitt design, tja og nå er det vel på tide med én til? Her kan du bruke forskjellige garntyper, strikkefastheten er på 17 m og får eg jo som vanlig lyst å bruke Alaska! Vet ikkje hvorfor, men det er et virkleig godt garn syns eg!
Big Sterk er også er utrolig deilig alternativ 🙂

 

 

 

Designet av Strikkelisa

 

Som en bonus får du sammen med oppskriften også oppskrift på Tubehalsen 🙂
Kan jo være godt om det er extra kaldt i været 🙂

 

TYKK BESTEFARGENSER
Bildene over
Str fra XS til 3XL

 

 

* * * *

 

Nok en sløv dag er blitt kwell. Eg har sovet i over 4 timer og har i grunnen bare sittet her å strikket og sett på serie (18) 🙂 Det skal eg også fortsette med til eg stuper i seng litt senere 🙂 Håper å høre noe fra legen i morgen. Tja, tror bare eg fortsette å slappe av inn til videre 🙂 Tusen Takk for mange fine og koselig meldinger eg har fått ♥

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimsitisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg