Denne må du ha! – Oppskrift

Designet av Alexandra Tavel

 

Det er en viss mulighet for at man KAN ha for mye votter, sjal og luer etc,men strikkevesker? A L D R I ! Never! Strikkevesker i hver en krok og til en hver anledning, ikkje det? Eg ønsket meg jo Muud Sekk til bursdagen i fjor, meeen da eg skulle klikke den hjem var de utsolgt!! *WRÆL* Så ja, sekken over er absolutt i mi gate,
ikkje skinn riktignok, men dog en kul sekk 😀

 

 

 

Designet av Alexandra Tavel

 

Skulle eg heklet denne hadde eg valgt et godt og litt robust ullgarn, mye mulig eg hadde dratt med meg en tråd bøtegarn. Hadde en periode eg bruke det mye i skrubbekluter og diver vesker. 0 bevegelse i bøtegarn så sekken hadde ikkje firet et tomme. Bøtegarn får du i allefall på en type jernvarebutikker, det er de de bøter fiskegarn med 😀

 

 

 

Designet av Alexandra Tavel

 

En rimelig enkel sekk å hekle med kun standar masker. Det er litt I-cord, men sånn må det være på en fin sekk. Ikkje ta en enkel utvei å tvinn snorer, du vil angre 🙂

 

 

REC CLUB BACKPACK
Bildene over
En størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg trooor kroppen min har tatt ferie! Akkurat som i går hadde eg alarmen på kl 09:00…..eg våknet kvart på 7 av at det var varm; Snudde dyna og puta og la hodet nesten opp i vinduskarmen og sovnet….Våknet kvart OVER 11! WHAT!?!? Ja jo, det er jo godt å sove, men alvorlig talt!! Det ble nesten 9 t på øyet, 3 mer enn normalt!

Vel vel…blir nok rangling i natt hehe

Anyway!! WOOP WOOP Russedressen er F E R D I G!!! Sola skinner og der med skal eg nå starte med å henge den ut å få den sprayet, ble sååå fin! Eg skal ta masse bilder, men eg tror nok eg skal la Vivian og datteren få se den først live før eg blogger om den. Da forventer eg en skikkelig fotoshoot på Breivik ved ankomst *ler* Det har vært en ære å få male denne russedressen, det er jammen ikkje bare bare å overlate det helligste en russ har
i hendene på ei halvgalen tante! *ler enda mer*. Sååå satser me på at min humor blir godtatt 😀 Det er i allefall godt gjennomført, for eg leverer aldri fra meg et halvdårlig arbeid, så pass må eg kunne si om meg selv
Det har vært en glede!

Før eg først går i dusjen tror eg at eg skal pakke ut passjonsblomsten min og la den stå ute i sola i dag, 12 gr bør gjøre godt. Har vært veldig usikker når eg bør sette den ut siden det har vært kaldt på nettene. Lar den stå ute nå tror eg så får eg se den an på kwellen,mulig eg svinger den inn i stua. Der etter skal eg rett i dusjen før eg entrer Hobbyrommet for nå kan eg stille å rolig kreere og skape frem til en skal på Tananger Dagene 11.juni –
Det gleder eg meg til!

 

 

KOS DEG OG HA EN LANG FREDAG!
Trekning av Give Away i kwell – Bli med HER INNE

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jeg ødela en ynde som var godt passet på gjennom vinteren med å sette den ut i sola. Bladene trenger tilvenning til lyset ute. Men dersom pasjonsblomsten din ikke har blader, går det sikkert bra. 🌸🌿😍
      Veldig fin sekk du viste der. 👍

Siste innlegg