~ GIVE AWAY ~

Reklame | Poster Store

 

J A A A A! Da ble det endelig en Give Away her inne, mulig det du håpet på nå til Påske? Planen var at det skulle bli Påskeoverraskelser slik som tidligere, men noen ganger må man faktisk si stopp til seg selv og innse at man rekker ikkje over alt! Har vært en del utfordringer her denne våren og eg har ikkje funnet tid til å planlegge, men noe fikk eg fikset litt sånn i siste liten likevel! Ble nemligen kontaktet av Poster Store, eg pleier å ha innlegg for dem 2-3 ganger i året og nå kom det som bestilt! Woop Woop!

Eg har ikkje så mye mer plass til FLERE posters, men eg er inneforstått med at det er
problemfritt å bytte rundt på dem, derfor fikk en idé:

 

 

 

 

Før jul fikk Amira og Eirik en del nye posters med rammer i stua si, det ble så lunt og julete, og nettopp derfor passer det fint å bytte ut litt på denne veggen. Er jo kjekt når man har muligheten så
Amira er klar for litt sommer på veggen 😀

 

 

 

 

Hos oss henger det fortsatt sauer og andre norske dyr
i stua og de passer hele året! Spesielt nå når lammingen er i gang, gleder meg alltid til det for naboen pleier ha et par små i hagen, og de Bæ-æ-æ`er hele sommeren! Sååå søøøte ♥

 

 

 

 

Det er godt mulig eg bytter de ut på et senere tidspunkt, Poster Store har så utrolig mye fint,
ja vil si det er noe for alle der.

 

 

 

 

Amira og de går som sagt for litt mer sommer, så denne søte skilpadda skal få henge i ramma i steden for (jule)hjorten + andre fine sommermotiv som eg skal vise når de er på plass!

Siden eg ikkje trengte noe særlig oppdatering denne gang spurte eg om eg heller kunne få gi bort muligheten til å plukke seg ut flotte posters, og det fikk eg vettu! Dvs eg har fått et GAVEKORT på 1000 kr som eg gir vekk her nå! Eg har Gavekortet så den som er heldig får det tilsendt ASAP på mail 😀

Kanskje har du en kjedelig trappeoppgang som trenger litt freshe plakater? Tv stua? Kjøkkenet? Hva vet eg? Barnerommet? ALT kan du finne hos Poster Store. Høres ikkje det kjekt ut? Ok..

 

For å bli med i trekningen skriver du en kommentar under her på innlegget (Kommentarer på Facebook er ikkje med i trekningen) Fortelle meg gjerne hvilket rom du kunne tenke deg å freshe opp med noe nytt på veggene 🙂

 

Tenker eg trekker en vinner på
Laaaangfredag 15.april

 

 

LYKKE TIL!

(Ja eg vet eg har grønnmaling i ansiktet….eg maler...)

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

60 kommentarer
    1. Så kjekt!
      Har ikkje så mye på veggene her, så kunne vært kjekt å pynta opp litt🙂
      Uansett! Heldig den som vinner dette 👍🏼☺️

    2. Jeg kunne tenkt meg en oppdatering av veggen over heve-/senkesengen, redusere inntrykket av sykdom litt og lette litt på stemningen i den delen av rommet.

    3. Jeg ville freshe opp vegger påvei inn til kjøkkenet. ønsker deg en kjempe fin påske 🐣

    4. Så flott!! Kunne tenkt å pynte litt i stuen. Har en vegg som kunne fått noe nytt 🌸🐣🐥. God Påske 🌼

    5. Ååå! Det her hadde passa såååå perfekt i våres nye leilighet! Både på ungdommen sitt rom, mitt soverom og kanskje noen fine til stua! 😍 God Påske til dæ og dine! ♥️🐣

    6. Gangen trenger litt ny pynt så det passer fint med noe nytt på veggen. God påske til deg og dine.

    7. De var jammen fine de posterene, og så lurt å bytte litt om, alt etter årstid og humør egentlig. Det er en tanke jeg skal ta med meg selv.
      Jeg går selv rundt på boligvisninger, og er steinklar for å flytte på meg. Og i en ny leilighet, vil det nok bli mange muligheter til å være kreativ og pynte. Så et sånt gavekort hadde vært helt perfekt, så det ønsker jeg meg veldig 🙂 Jeg håper å finne en passende leilighet innen vinteren slår til igjen. Jeg håper veldig 🙂
      Ha en herlig fin kveld ♥ Klem

      1. Vet ikkje hvilke krav du har til leilighet, men den under oss kommer straks for salg 🙂 Utsikt over Hafrsfjorden uten naboer vegg i vegg 😀 Tananger er en fint sted 🙂 Stooor terrassen og sol hele dagen 🙂

        1. Stor terrasse og sol hele dagen er jo drømmen ♥ Men det er jo så klart andre ting som spiller inn også. Både størrelse og pris bl.a. Tananger er fint det, jeg har da jammen vært der noen ganger. Men det blir dessverre litt for langt utaskjærs i forhold til familie og venner.
          Men hvem vet, plutselig havner jeg der likevel 😉
          Det er nok primært i Sandnes jeg ønsker å bo. I gangavstand til sentrum. Men prisene er jo helt på trynet. Så tiden vil vise.
          Jeg bor jo i gangavstand til sentrum. Men jeg må ha noe som er enklere å holde, uten hage osv. Så det blir noen visninger etter påske. Spennende tider ♥

          1. Det fineste med Tananger er at man kan gå ned til i sjøen og fine turområder (Me har 3 Havørn! *skryter litt*), men Tananger er visst nok også blitt dyrt de siste årene. Leiligheten er lik vår – ca noen og 120 kvm (3 soverom, 3 innerboder, stooor stua,nok kjøkken og passe bad m/do + do ute i lillegangen) Det beste er at me har egen inngang fra utsiden, altså ikkje innvendig trappeoppgang 😀 Du? Nå er de i gang med å bygge kjøpesenter her nede i sentrum, det neste blir vel BYstatus hehe

            1. Den høres veldig passelig ut den leiligheten du bor i. Skulle gjerne hatt 3 soverom, for vi er jo 3 stykker. Men det blir for dyrt, så jeg må se meg om etter 2 soverom, med mulighet for å skvise inn et rom ekstra.
              Havørn ja, skulle gjerne sett det. Så må visst ta en tur til Tananger skjønner jeg ♥
              Jeg får nok heller gjøre det, komme på “besøk”.
              Kan jeg spørre om alt er på ett plan? Eller må man i trapper noe sted på eiendommen? For det har også mye å si.
              Egen inngang på utsiden hadde også passet godt med tanke på at jeg har to katter 🙂
              Ja, snart er nok Tananger blitt by 😀 Hadde jo vært noe det 😉

            2. Leiligheten som skal selges er rett under oss, altså i 2.etg, dvs 1 trapp opp fra bakkenivå. (ca 13 trinn,Å JA,eg teller de hver dag hehe) Me kjøpte vår for 4 år siden (Da var vår dyrere enn den under pga mer utsikt og ikkje minst havutsikt) betalte 2,7- Men ja, eg trooor nok det er blitt dyrerer siden sist. Hørte han under her si han håpet på 4 – Vet at mye er oppusset i den leiligheten. Det er 2 store soverom og 1 lite (Plass til dobbelseng og dobbelt skap) Selve leiligheten er på ett plan. Du er hjertelig velkommen en tur til meg om du vil kikke 😀

    8. Åhh, bare elsker det bildet vi har av en skotsk høylandsfe som kommer posterstore. Vi har vært på utkikk etter en poster av en elefant bakfra. NCIS har en på ett av kontorene og vi digger det.

      Vi holder på med å ominnrede syrommet mitt til barnerom så der hadde det passet veldig godt med bilder fra posterstore.

    9. Sååå koslig. Jeg kunne gjerne tenkt meg å freshe opp stua litt. 🙂Leeenge siden det er gjort noen forandringer der🙈. GOG PÅSKE til deg og dine🐣🌞
      Hilsen Trine

    10. Takk for sjansen til å vinna gåvekort, det skal brukast i stova og soverom viss me er heldige og vinn.

    11. Vi pusser opp huset, hvis jeg skulle være så heldig å vinne vil jeg kjøpe noe fint til stua 🙂

    12. Kult! Vi har nettopp flyttet og trenger å freshe opp litt både her og der 🙂

      God påske!

    13. Vi skal male gangen i påska, så hadde vært veeeldig kjekt med noe nytt på veggen😊

    14. Jeg jobber i kommunen og vi har ikke økonomi i min avdeling til å gjøre det fint rundt oss. Så jeg hadde valgt plakater til å pynte opp på avdelingen, for de som jobber her og de som er på besøk hos oss 🙂

    15. Nå når utestuen blir ferdig kunne eg tenkt meg noen bilder der ute🤩. Ønsker deg en fin fin påske

    16. Jeg kunne gjerne pyntet opp litt på veggen i trappen opp til 2 etg. De har så masse fint å velge imellom.
      God påske til deg og dine!

    17. Sønnen har kjøpt leilighet og trenger noe på veggene for å gjøre det lunt og koselig 🤗

    18. Hei 🤗
      Jeg har lenge tenkt på å bytte ut et gammelt bilde på stua.. Hvis jeg er heldig så blir det kanskje endelig gjennomført 👍
      God påske til deg og dine fra Trøndelag 🐥🐣

    19. Så kjekt! Eg har godt med ledig plass i trappenedgangen, der hadde det vore supert med ein posters! God påske 🐣

    20. Stua hadde definitivt fått noe på veggene 🙂
      Har bodd her i 2 år og enda ikke fått opp noe på veggene, så det er på høy tid 🙂

      Ha en flott påske 🙂

    21. Vi har fått soverom i 1 etg og det er enda ganske tomt på veggene. Har lyst på de bildene som går i rosa, eller en samling skilpadde bilder. Strand og sol frister veldig.

    22. Hejsan
      Ja det hade inte varit trevligt att vinna, har en hel hall med bara tapeter.
      Så snygg din overall blir.
      önskar dig en fin dag
      Myrica

    23. Hvis jeg blir den heldige så vil jeg gi gavekortet til sønnen min som pusser opp leiligheten sin.
      Og så ønsker jeg dere en riktig god påske!😀
      Anja

    24. Vi har nettopp pussa opp et “hærpa” soverom etter at guttongen flytta ut. Rommet skal jentungen i huset få bruke til å ha besøk, og guttongen få overnatte hvis han rote sæ bort og kommer på besøk. Hadde vært perfekt å vinne, for vi har fortsatt ingenting på veggan.
      Ønske dæ og dine ei fortreffelig påske

    25. Så artig! Kunne tenkt meg å pynta litt på romma til jentene i huset. Dei veks til og blir større, og interesserer seg meir og meir for kva som er på vegger 😃 god påske til deg og dine!

    26. Alltid koselig ned litt nytt på veggen Har ei bonusdatter som flytter i ny leilighet i juni,da kunne hun ha valgt seg et bilde,eller 2,hvis jeg vant

    27. Jeg holder på med å pusse opp begge stuene, og gangen i 1 og 2 etasje. Kunne tenkt meg poster i skandinavisk stil siden det er den stilen jeg skal ha i tv stua. Når man har eget hus og pusser opp, er det jysla kjærkomment å vinne noe som trengs 😀 Ha ei go påske 😀

    28. Ojoj så spennanes😊
      Skulle jeg bli den heldige vinner, skal en nymalt mørk vegg i stua få litt “liv”🎉.
      Jeg fikk ikke lov å henge opp det gamle bildet som hang der, ble nedstemt av familien der, gitt 😄.
      Glad påsk te dokker🐰☀️
      Tone

    29. Kunne tenkt meg å freshet opp et soverommet til min datter. Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, og rosafargen på hennes rom skal selvfølgelig males, men før vi får tid, ville noen fine bilder vært midt i blinken🌞🌷😍Jatakk, og god påske til deg🐣🌷🐇

    30. Har skikkelig lyst til å pynte opp rommet til 3 åringen som akkurat er blitt storesøster og har fått “stor-jente”-rom🤩

    31. Skulle gjerne ha freshet opp soverommet, har ingenting på veggene.

      God påske!

    32. Drømmer om en stor blank vegg med plass til en samling bilder. Må muligens bytte ut bildene av barn og barnebarn, hehe. Den skotske høylandsfe’en burde få selskap av flere dyr.
      Trappeoppgangen har plass til en samling av afrikanske dyr. Er så mange fine å velge mellom….
      Eller bybilder, de er jo også kule.
      Valgets kvaler….

    33. Det må bli på soverommet mitt OG på kjøkkenet. Gjerne nærbilde av mat i sterke farger. God påske ønskes deg og dine.

    34. Så spennende🙂 har kjøpt 2 rammer derfra tidligere, på din anbefaling. Om jeg vinner, så blir det nok noe nytt til soverommet👍

    35. Det hadde hvert fantastisk med en oppmuntring i påsken, 🐣 når jeg først må være på sykehus.
      Jeg har par bilder av mine barn på veggene hjemme, og 2 speil, men ellers ingen bilder. Jeg hadde ønsket å pynte opp stue, gang, kjøkken, soverom. Jeg krysser fingrene, kanskje jeg er heldig og får noe på veggene 🐣.

    36. Vis jeg hadde vært så heldig å vinne, så hadde plukket ut bilder til hobbyrommet 😊

    37. Omg!! Har funnet favoritt posteren; Van in Kappedokia. Stor versjon av den, omgitt av de herlige nye rosa strand bildene. Må seriøst bygge meg en vegg dedikert til bare bilder….

Siste innlegg