Det blir litt av en søndag!

 

Oh Yes, det er søndag og klokka ringte halv 8! Dette hadde eg ikkje trodd da eg våknet fredag morgen med stive og såre bein, men her sitter eg altså å gjør meg klar til en likedan tur! Jepp, 3 t og 11 km er satt av, denne turen er i regi av Turistforeningen og blir på en måte en forlengelse av turen storesøs og eg gikk på torsdag.
I dag skal me møtes og starte ved Hå Gml.Prestegård 🙂

Værmeldingen sier: 4 grader, full sol og liten kuling….Kan bli store bølger! Nå skal eg bare få i meg havregrøten, pakke noen energibarer og tappe friskt vann på flaska så er eg klar! Storesøs henter meg ca halv 10 –
Du og eg får skravles senere i dag 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg