Det er faktisk nå du har tid! – Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

Reklame | Du Store Alpakka

Designet av Liv Inger Espedal/ Du Store Alpakka

 

Det er faktisk nå du må benytte muligheten til å strikke prosjektet du lenge har drømt om! Me hører om mange som sliter med tidsklemma heeele året og at de aldri har tid til det de har lyst til….Vel, nå er det tid! Masse av tid er det til å bare gjøre akkurat det 🙂 Det er også god sjans for å bli ferdig med et stort drømmeprosjekt også for “fri”dagene ligger som en laaaang sti foran oss uten noe en bestem ende. I steden for å sitte å tenke på begrensningene, tenk da heller MULIGHETENE! Det føles jo sååå mye bedre! Det er ikkje det samme som du driter i alvoret, neida, det betyr bare at du bruker tiden DIN godt. Hva har man egentlig igjen for å sitte å surmule? Tja, man blir ganske så demotivert av det da….STRIKK!!! Fyll dagene dine med deilig gran og VILLE ideèr! Ja som denne kjolen! Det er i mitt hodet helt vill samtidig som eg er sikker på at den er en drømmmm å slenge over hodet! Vettu?? Hele den herligheten hadde kun veid 525 GRAM i min størrelse!! Du vil nok sikkert føle at du springe rundt i trusa med denne på deg *ler* Garnet AIR som den er strikket i er jo så mykt og lett,
ja det er faktisk akkurat som luft!

 

 

Designet av Liv Inger Espedal/ Du Store Alpakka

 

Kjolene/Rutene strikkes frem og tilbake og eg er ganske så sikker på at det går heeelt fint!
Dobbel tråd og pinne 4,5 så går det nok rimelig kjapt også 🙂

 

 

Designet av Liv Inger Espedal/ Du Store Alpakka

 

Tja, ka du sei? Sommerkjole 2020?

 

 

QUEEN OF DIAMONDS KJOLE
Bildene over
Fra 84 cm til 124 cm i overvidde
Norsk og Gratis oppskrift

 

 

* * * *

I dag kapitulerte eg og gikk rett og slett å la meg! La meg kl 17, satte alarmen på 19 og våkna kl 18…veeel….
ble bare liggende å dorme, vurderte et øyeblikk på OM eg i det hele tatt gadd stå opp…Noen dager bare er sånn. Ble litt irritert i dag skjønner du, eller...GANSKE irritert i grunnen. Fordi: Det er vel og greit at me får beskjed om
å holde oss hjemme og inne, det går helt fint, gjør det med glede og siden me har eldre personer
i familien gir det en extra giv til å være forsiktig.

Dessuten befinner jo både Ali og eg oss i den alderen som er gj.snittsalderen for syke – Hvis eg ikkje har misforstått? Men anyway, me gjør i allefall ALT det me kan for å beskytte de som er eldre enn oss. Men hvorfor gidde? De farter jo ut selv og går på besøk og “henger” sammen med andre hvor de andre treffer ander personer som igjen menger med …osv…osv.Hva er da vitsen med å være såååå forsiktige som det me er? Hvorfor skal liksom me bry oss når de selv ikkje gjør det…? Hmm DET er meg en gåte og eg kjenner eg blir irritert…..Såååå eg bare jattet med og perlet meg noen Påskeharer heller og NÅ skal eg benke meg ved spisebordet, kneppe sammen en hel haug med perlebrett og lage noe som var planen helt fra starten av! JuHuuu

Fra nå skal eg tenke på moi, moi og moi hehe

Ka du drive på med i kwell? Har du ikkje havnet på perlekjøret ennå? HÆ!? Jaja det får jo blir årets påskeaktivitet tenker eg 🙂 Har du lyst på noe ny og barnslig Påskepynt? Vel, stikk i såfall innom HER 🙂

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimsitisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. jeg strikker meg kofte igjen jeg ,og den kjolen var en drøm ,enig i det :=) min gamle svigermor bor i etasjen over oss,hun har fått streng beskjed om å holde seg der oppe ,stakkaren tør ikke komme ned til oss i disse dager ,for hun fikk litt mye tilsnakk før hun skjønte alvoret

Siste innlegg