En SØT Give Away

 

Høyt henger`n og søt er den, eller hva? *fniser* Nå har eg perlet sååå mange kyllinger og høner(?) + noen fargerike at eg garantert kommer til å drømme om de i natt! Men du og du så koselig det er da ♥ Nei, eg er ikkje ferdig ennå, har da maaange flere eg vil perle så “eventyret” fortsett på ubestemt tid 🙂 Enn så lenge så koser eg meg max, en hverdag som er blandet av perlekos og strikking er ikkje å forakte og alle forunt.

 

 

 

 

Planen min da eg fikk første ladning med perler i hus var jo å samle noen småtroll som kunne komme å perle, men også DEN planen er jo utgått….på ubestemt tid. Så ja, hvis eg da skal kunne dele litt av denne perlegleden må eg rett og slett gi bort noe av den!! For en ting må du vite; Påske, ja det blir det UANSETT hva som skjer 🙂
Når det er påske trenger med kyllinger, mange kyllinger! Over alt!
Derfor gir eg bort en hel gjeng med pipende små kyllinger!

 

 


Denne gjengen her kan eg sende hvor enn det måtte være ♥ Vitsen er å sende den til noen som har lyst på den 🙂 Har samlet gjengen i en form for uro, har rett og slett bare brukt en Bjørkepinne – Det hører jo også litt til i påsken 🙂

 

 

 

 

Hvis personen som får PåskeUroen ønsker et annet type oppheng legger eg ved en “ekte” UroRing 🙂
Da er det bare å flytte de flaksende kyllingene over 🙂

 

 

 

En annen person skal få gleden av disse 3 flaksende kyllingene som kan
henge å dingle på kjøleskapet 🙂

 

 

 

De har fått hver sin kraftige magnet i “ryggen” og kan garantert holde flere faktura på plass, eller postkort, ja egentlig hva som helst! For min del har eg slutte å henge opp “Ting” på kjøleskapet, eg lar bare magneten pynte opp uten å “holde” på noe 🙂 Garantert at eg skal få opp noe kyllinger og høner til påske 🙂

 

Ok, tanken min med dette er bare å spre litt GLEDE og intet annet! Har du lyst på litt ny påskepynt har du altså nå muligheten her inne hos meg 🙂 Det ENESTE du må gjøre er å skrive en kommentar her under dette innlegget (IKKJE på Facebook!!) Fortell meg gjerne hva du holder på med i disse noe ensomme tider, garantert noe stusselig for mange. Hva trenger du for å kunne kose deg og evn hvilke planer har du for påsken?

 

Eg tenker at hvis eg tar å trekke ut 2 vinnere Torsdag 26.mars har eg mer enn nok tid å få sendt de slik at vedkomne får pakken før påske 🙂 Høres det greit ut? Så bra!!

Kjekt hvis du f.eks deler dette med noen du syns kunne trenge en liten Glede i posten ♥

 

Her er det straks på tide å ta på pysjen og finne frem strikketøyet,
eller….kanskje eg bare MÅÅÅ perle litt til? Bare litt…!

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

28 kommentarer
    1. Å, disse kyllingene var søte.
      Jeg vil gjerne ha noen av de å pynte med i påsken. Trenger noen muntre kyllinger å komme hjem til, det kan bli lange arbeidsdager på sykehuset i påsken.

    2. Strikker genser til et barnebarn på 4år, en “restefana”. Samme lille frøken skal også få en jakke som en av oldemødtene startet på for mange år siden, og som jeg har montert nå.. Og da ligger det an for at storebror på 7 år også må få noe i posten snart, mens lillebror på 6 mnd nettopp fikk en romper. (Og DA er det bare 11 av dine-mine -våre-og-andres barnebarn igjen som også skal få noe før kr 15 kommer….)

    3. Å så søte de kyllingene dine er, de hadde passa perfekt i hagestuen i påsken. Her går nå dagene som ellers i året, turer i skog og hei etterfulgt med kos med strikketøyet om kvelden. Ha en fin fin søndagskveld

    4. Hei. Det pleier å være min kjære og familien vår. Tenkte nok at jeg er hjemme denne påsken og da hadde det vært fint med noe som er pent å se på,

    5. Åhh så nusselige 🥰 Jeg strikker og hekler filler akkurat nå. Har noen ufoer som jeg og skal ta fatt på etterhvert. Koser meg hjemme, er i risikogruppen og tar ingen sjanser.

    6. Gleder meg til påske 🐣🐔🐥 Holder på med Stripa. Bor på fjellet og håper på fine soldager og uteaktiviteter.

    7. Søte kyllinger. Her strikkes babyteppe i dobbelt strikk til barnebarn.

    8. Hei.
      Jeg strikker Havrefjellsjal og i dag fant jeg frem garn til et lappeteppe. Må bare kjøpe ny heklenål i morgen for min i str 4 er borte vekk.
      Jeg trenger håndarbeid og bøker for å trives, da kan jeg være hjemme lenge uten å kjede meg.
      Jeg bor på fjellet og er alltid hjemme i påsken, men du store min så rart det blir uten folk i alle hyttene her i bygda. Det kommer jeg til å savne. Enda mere kommer jeg til å savne barn, barnebarn og svigerbarn.
      Ha ei fin uke.

      Klem Tebasile

    9. Hei!!
      Dagene går no som normalt her i huset. Eneste forskjellen er mangel på besøk av barn og barnebarn, men det skal vi nok få tatt igjen!!

      Ellers går det i strikking og sying av strikketøy poser.

      Tenker kjøleskap magnet med kyllinger hadde vært noe for de to som omorganiserer magnetene hver gang de er her. Mye morro foran kjøleskapet!😁😁

      Ha en super uke !!

    10. Så søte de er:) passer fint som påskepynt hos meg, som ikke har mye av den sorten. Er på fjerde uka av isolasjon, og prøver å holde humøret oppe med strikketøy og x-files, akkurat nå. Blir dårlig med ute-tid, så håper på nok varme sånn at jeg i alle fall kan sitte ute på balkongen litt og få noen fregner:) orker ikke tenke så langt som til påske – ennå!

    11. Heia, disse kyllingene er jo bare så skjønne 💛. Nå for tiden rydder eg i skuffer og bokser som står oppå skaper. 2 var med lego, og Det fikk jeg gitt til en av sønnene mine. Ellers har eg tenkt å rydde litt i garnet 😳😬. Og tenke ka eg ska finne på å strikke. Har nok å finne på, kjoler, jakker til 3 barnebarn. Har og tenkt å strikke noe til meg selv. Nå går det i sokker og kluter, enkelt og greit. Nok å gjøre, påsken også. Ta vare på hverandre ❤️

    12. Så flotte premier!
      Jeg har ryddet i klesskap og garnlager og nå blir det rundvask tror jeg. Må vel prøve å komme meg i strikkingen før påske og komme meg ut på noen gåturer.

    13. Kyllingan var skikkelig nusselig🥰
      Når eg ikkje er på jobb så blir det litt strikking innimellom. Starta på den andre sorbet-cardiganen fordi den første vart allllllllt for liten😜

    14. Du kor nydelige og du kor snille du er lell 😉

      Eg ønsker meg så noen flotte kyllinger som kan få henge på fjøs kontoret vårt – der eg skal tilbringe ein del tid no i påsketider

      Smil frå Ho monika

    15. Såå søte kjyllinger, de hadde pyntet opp her hos meg. Jeg koser meg med å strikke Fargeblokk sjal av strikkelisa😊

    16. Så søte kyllinger. Ja man trenger noe som lyser opp litt nå.. selv strikker jeg sokker har også en genser som mangler armer . Selvpålagt karantene her. Hører det blåser veldig ute så får kose meg inne . Ha en fin dag og uker. 😍😀

    17. God morgen! Artig å se alt du perler.
      Jeg jobber innen helse og skal snart reise på dagvakt. Har 8 sammenhengende vakter før
      noen dager fri og på igjen.
      Ha en perlende fin dag!!!!

    18. De var vel søte! Eg har ikkje hengt meg på når du har delt ut av godt hjerte, tenker at andre har mer brukt for enn meg. Men disse var herlige, krysser fingrene. Eg tar dagene som de kommer, forefallende arbeid og strikker sjølsagt. Nytte sola da den viste seg et par dager. Går fint, men lengter sjølsagt etter oldebarna.
      Ha en fin dag.

    19. Heimekontor, turar i frisk luft på ettermiddagen, pusling av puslespel og strikking om kveldane er kvardagen her for tida :-)Martha

    20. Så utrolig skjønne de er, de vil pynte opp i den merkelige tiden vi har her i verden nå❤❤

    21. Så fin påskepynt 😊 Her hos meg er det jobbing og strikking om dagen. Veldig stilt her når me ikkje besøker kvarandre…

    22. Så morsomme og fine kyllinger! Hadde vært supert med kjøleskapsmagneter 🙂

      Her går det i hjemmekontor og hjemmeskole, og så er det strikke- og serietid på kvelden. Har akkurat begynt på en Stockholm Slipover Mini til 6-åringen i et nydelig håndfarget lilla garn fra NorwayKate. I kveld er det digital strikkekveld arrangert av Pickles, da skal jeg “møte” søsteren min og en venninne og strikke “med” dem.

      Påsken skulle bli tilbragt hos besteforeldre på Sunnmøre, men den planen må nok dessverre utgå 🙁 Da blir det hjemmekos i stedet!

      Ønsker deg og dine en riktig god påske!

    23. Så søte påske kyllinger 🐥, håper det var ok at eg tok skjermbilde og sendte til dattera mi som tips til aktivitet til born❤️.
      Får rydda og strikka litt i desse rare tider, kjekt å sjå kva du også driv på med, du inspirerer👍🏼
      Ønsker deg og alle andre ein fin dag vidare, og det hadde vore triveleg med kyllinger i posten, då all påske pynt er på hytta😉

    24. Knallflotte kyllinger 🐣 dagene mine går med til strikking, matlaging, klesvask og mere strikking 😜🥰🧶 ekstra koselig P lese bloggen din i disse tider 🥰👌🏻

    25. Så skjønne påskekyllinger. Er så kjekt å følge deg

Siste innlegg