Det er midt på natta de gode ideene blir til….Å ja, dette er strikkerelatert…

 

Som du vet er eg ei som sjeldent og nesten aldri kommer meg i seng før midnatt…No No, det er jo da “dyret” våknet på et hvis…Du har jo sett litt av noe av de husene eg støper om dagen? Ok, i natt tenkte eg å prøve å male ett, ja og det var jo koselig – kom litt i julestemning faktisk..! Mens eg sitter sånn å diller går jo tankene og DA fikk eg en idé om hva eg kan bruke noen av alle de 100`vis med papirposer eg har shoppet
i høst…De er jo nesten gratis og da blir det jo noen…(Litt sånn Godt å Ha) Tja, mulig bildene her sier mer enn 1000 ord, men ideen er god den så eg tenker å sette den ut i live!

 

 

 

 

 

Eg har funnet frem 48 slike små søte poser eg…48/2=….?? Jepp, 24 😀 Da vet du hva det betyr? Ikke sant! For å si det sånn; Er du glad i å strikke, eller kanskje du hekler? Alle bruker me mye av det samme “utstyret” og tilbehøret av småting når man utfører kunst med pinner/nåler og garn. Vel, du får nesten bare følge med
i løpet av dagen for da kan det være at det daler ned 2 herlige “små” kalenderen i skjul her…! Var OVERRASKENDE mange av de som meldte sin interesse da eg ga bort en stor kalender som ALDRI hadde hatt egen kalender, de hadde kun laget til andreSånt må man få en endring på, enig?? Siden eg i grunnen er ferdig med å spekulere ut julegaver til gjengen min så har eg jo plutselig så mye fritid og den må jo brukes Ho Ho Ho

Før eg helt kan sette i sving dette har eg en DATE med Mocina Design ute på Stoff&Stil og det gleder eg meg til kan du tro! Eg er sååå heldig at eg bare peker og sier; “En sånn vil eg ha!” Åsså fixer Monica resten, greit det, ikke sant!? Eg må nesten se om eg kan finne litt comfy klær og sette dagen i sving så snakkes me litt senere i dag når eg har fylt på med resten av det som mangler på bildene over…

Har jo ikke tenkt å sende rundt en hel haug med tomme poser heller…!

 

 

 

KOS DEG SÅ LENGE

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Hils så mye til Monica!!
      Me hadde det så kjekt sammen på messen 😃
      Kos dokker masse 🥳

      1. Eg tar med Latex i bilen så kanskje eg svinger innom slik at du får den 🙂 Men, eg kan ikkje alltid stole på gullfiskhukommelsen min, men eg prøver 😀 Jepp, eg skal hilse! 🙂

    2. Du er bare så super snill🥰Håper noen er snille og overrasker deg og. Det fortjener du😃 Ha en fin date😃 Kjenner jeg kunne tenkt meg å hatt en tur eller strikke date med deg. Ved å lese bloggen er det nesten som jeg kjenner deg😉 Kos deg😃

    3. Rart med det. Når søvnen bør komme, plopper det opp tusen kreative ideer. Og du er jo ekstrem på det punktet.

      1. Det er neste som hjerne spiller meg et puss på en måte, sikkert likedan om man er litt småfull…våkner dagen der på å tenker: “Shit! Hva har eg lovet nå da!?!” hehe Men nå er eg klar her og skal begynner å småpakke litt 😀

Siste innlegg