DET ER VÅR – Strikkeoppskrift

Designet av  Minimi Knit Design

 

Go`været fortsetter så det er bare å planlegge sommergarderoben 🙂 En helt enkel kortermet topp strikket top/down (Eg vil tro det er en smal sak å strikke lange ermer om ønskelig) Muligens litt “grov” for sommeren,
men som du vet er slettes ikkje sommeren ensbetydene med høye temperaturer 🙂

 

 

 

Designet av  Minimi Knit Design

 

Eg er ganske sikkert på at denne kan du få ferdig i løpet av helga! Pinne 8 har en tendens til det,
kjapt og helt greit 🙂  Bruker du koden SEASHELL får du 20% t.o.m 18.mars.

 

SEASHELL SWEATER
Bildene over
Fra str 76 cm til 167 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

I skrivende stund er det -3 grader, sol og fullstendig skyfri himmel! For ei uke me har hatt altså! Utover dagen stiger det til 7. Turen i dag går til Byhaugkafeén så er det vel ned til Stokkavannet og omegn. Klarte å få meg et gnagsår i går da eg “plompet” ut i en av “elvene” på solastranden….Var betydelig dypere enn hva eg antok, der med endret friksjonen seg i den ene skoen…Ja ha ja, eg vet man nesten kan bli “lammet” av et bra nok gnagsår så eg får virkelig ta å tape godt – Går nok fint,men absolutt helt unødvendig….
hadde eg bare gått opp til broa i steden for...neste gang…

Anyway, eg fikk da startet på et nytt prosjekt i går
og det ser ut for å bli veldig delikat og fint 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg