Det måtte bli flere sokker! Sjekk da!!

Designet av WOLLWERK simone eich

 

ALTSÅ! Kan det blir mer gøyalt enn dette? Perler på sokkene, fikk en litt sånn narr`følelse – Skikkelig herlige, litt morsomt skal man jo ha det 🙂 Du trenger tynt sokkegarn og pinner nr 2,50 – Strikk de som du vil, kombinér dine farger og de er like flotte som litt sprø, eller...

 

 

Designet av WOLLWERK simone eich

 

….som rimelig lekre i ensfarga! Ensfarga sokker med perler i kontrastfarge f.eks? Tror disse blir flotte okke som, gøyale kan man i allefall være enige om at de er 🙂

 

RESTEFRESSERCHEN
Bildene over
Str 38/39

 

 

* * * *

 

 

 

Eg bare måtte innom en tur før eg hopper i loppekassen. Dagen gikk i ett i dag og det var skikkelig kos
i barnebursdag, gavene var vellykket og begge ble kjempeglade. Pappa`n i huset er skikkelig Star Wars FanDenne Krakken måtte bli på deling 🙂

 


I min verden er dette den nydeligste 4 åringen ♥ Hun er rett og slett til å spise opp + hun har et ordforråd de fleste kan misunne! Blir nok ikkje så alt for lenge til før eg må låne både henne og storebroren igjen 🙂
Trenger litt perleselskap.

 

 

 

Gutta fant seg godt til rette og hadde masse å snakke om 🙂

 

 

 

9 år og ny sykkel, ble selvfølgelig plass til litt fart og spenning med tilskuere – Det hører til, er det bursdag så er det bursdag 🙂 Koste meg masse og det gjorde Dib også 🙂 Det endte med at mor mi ble med hjem til oss så da gikk kwellen med til sokkestrikking, men i morgen….DA Blir det perlings! Det må det bli, har en liten gjeng med ekorn som trenger flere venner og ikkje minst skal de strykes, etter det står en haug med granbar på planen!
Jepp, det kan også perles og eg trenger en del, en god del!

Men, nå er det straks på tide å blåse ut lysa å komme seg i seng 🙂 Hvis du er innom nå på natta sier eg; NATTINATTI, hvis ikkje blir det…

 

 

GOD MORGEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg