1 – 2 – 3 FERDIG!!

Reklame | Rito Garn og Hobby

 

JUHUUU! Da er eg ferdig med min 3.krakk! Fikk montert den mens eg satt i telefoooonkøø hos Ferde i 40 min!! Star Wars er gøy, eg har ikkje peiling på serien, men det var skikkelig gøy å perle 🙂 Nå gleder eg meg som en unge til 2 barnebursdager i september 🙂 Selve krakkene har eg kjøpt på Ikea, de heter Bekväm –
Finnes i svart, hvit og helt lyst tre som den i midten over på bildet.

 

Alt av perler, brett og annet dill/dall har eg fått fra RITO GARN OG HOBBY.
Ideèn til å perle på disse krakken fikk eg av Anja Takacs da hun gjorde det samme.
Hennes krakk kan du se Her Inne.

 

 

 

 

Bokstavene eg har brukt er fra Star Wars Alfabetet som du kan kjøpe Her Inne 🙂

 

 


Selve Darth Vader motivet er Fredrik Rollèn sitt 🙂

 

 

 

Noen av småmotivene som eg har perlet og limt på krakken fant eg Her 🙂

 

 

 

 

Hvis du vil se mer, eller vite hva og hvordan om alle krakkene kan du se de 2 andre HER og HER +
du kan få med deg tips om lim og eller de triksene eg måtte ha i boka 🙂

Eg tror slettes ikkje eg har perlet min siste krakk, men akkurat nå er eg litt tom! Ikkje bare er eg tom for svarte perler, men også litt tom for ideèr! haha Neida, men noe av det som er planlagt å perler trenger svart så da stopper det litt opp. Men, ingen fare! En stor levering er på vei over “fjorden” fra Rito Garn og Hobby
så eg får ta å strikke litt mens eg tenker ut nye sprell 🙂

 

 

I dag er eg sliten i hodet! Ikkje bare har eg kun 5 t nattsøvn bak meg, men meste parten av dagen har gått med til å sitte i telefonen…Forsikringen og omreg. gikk som smurt, men det stoppet fullstendig opp når eg skulle ha fatt i noen hos Ferde!! Totalt satt eg ca 2 t i telefonkøøø!! La igjen nummeret mitt også, men ingen ringte tilbake! Fordi at de har fått nytt system på nett kunne eg ikkje hente frem abbo`et vårt for eg ville jo bare skifte bil på brikka vår. Til slutt gikk eg bare inn på nett og ville opprette ny bruker, når eg klikke “Lagre” får eg beskjed om at den bilen allerede har ei brikke og før eg kan gjøre noe må selger fjerne den. Nå først har me fått gitt beskjed til han om det. Jaja akkurat den brikka er jo ikkje det verste så det ordner seg nok 🙂
Var ute å handlet for mi så eg fikk nå luftet meg litt.

Har kokt meg ei kanne med deilig kaffi så nå tror eg bare eg skal sitte her,
strikke og glippe litt på en serie eller en god film. Any TIPS??

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. For noen flotte krakker 😃. Du e kjempeflinke👍🏼. Ser på min enkle hvite krakk, kjedelig i forhold til dine. Skulle kanskje hatt noe på den, kanskje garnnøster kunne passe hos meg 😂. Dine blir iallefall noen flotte gaver 😁🎉. Ha en god kveld 😊

    2. De ble utrolig fine alle sammen 🙂 Jeg har aldri perlet noe sånt før, kun bittesmå ting. Den Star Wars blir nok populær ja 🙂

Siste innlegg