Det var en gang for over 100 millioner år siden…

Reklame | Rito Hobby

 

Det er lett å la seg fasinere av disse skapningene her…Dinosaurene….Ja både i historiebøkene og ikkje minst
i den nyeste boka til Anja Takacs! Hekkan, men eg har kost meg, så til de grader! Å ja, det er en del “Jobb”,
men vanskelig er det ikkje – Alle fikser dette uten noe problem, du trenger muligens bare litt tålmodighet 🙂
Eg vet at det som stopper flere fra å perle stort er strykingen…Tok litt før også eg fant min egen teknikk
og det kommer du også til å fixe 🙂

 

 

 

Alt av Hama Midi Perler får eg fra Rito Hobby, de har alt du trenger, og bøkene til Anja Takacs 🙂
Disse dinosaurene er ca 50-60 cm så du trenger muligens noe flere perlebrett 🙂 

 

 

 

 

Helt problemfritt kunne eg hatt disse ute på murveggen min! Eg hadde elsket det! Men, eg er i gang med noe som er mer tidsriktig i forhold til årstiden, det har blitt min greie 🙂  Har noen figurer til som skal perles,
godt det er litt tid før våren ramler over oss!

 

 

 

 

Planen for disse dinosaurene er at de skal pynte opp et sted, helt hvor vet eg ikkje enda 🙂 Så ja, planen er å gi bort alle samme til noen – eller til et sted hvor de kan glede noen som virkelig liker det 🙂 Det blir gøy!

Nå har eg rigget meg til her på Hobbyrommet og skal fortsette å perle VÅREN og alt som hører til – Blir nok liv og røre når dette skal ut og opp på murveggen! Har en flott Gave igjen fra Rito Hobby som bla inneholder Hama Midi Perler, skal se om eg ikkje kan få laget til en Give Away Konkurranse nå i kwell, hvis ikkje kommer den
i morgen 🙂 Skal også trekke en ny vinner fra forrige runde, skulle ha gjort det i går – Gikk rett i fra meg 🙂

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Fantastisk. Har ikke ord for hva du klarer å trylle frem. Presisjon og tålmodighet har du tydeligvis nok av.
      Klem fra Liv

    2. Berre elska dissa dinosaurene dine😍🤩😍
      Kan tenke meg at dei kjem til å vekke stor glede,
      når du endelig finne ut kvar endestasjonen deira skal bli 😀😀
      Skal bli spennende å sjå når/sommar veggen din også 🌻🌼🌸🏵🌸🌼🌻

Siste innlegg