Dette var veldig stas, faktisk!

 

Ja joo da det, før eller siden så måtte det jo skjer! Før eg visste ordet av det hadde eg nesten alle småperlene ute på skrivebordet og eg var i gang! Ganske mange som har spurt om eg har tenkte å begynne å lage armbånd igjen, vel, nå er eg så smått i gang! Ser ut for at det kan bli en del blomster, de er ganske søte om eg skal si det selv. Skal gi beskjed om eg lager en del og om det blir mulighet for å kjøpe, kommer altså tilbake til det. Eller ligger det en del armbånd HER INNE som fortsatt er til salgs. Ikkje lenge til sommeren og da er det kjekt med farger 😀

 

 

 

 

Det er ganske dillet og smått, men akkurat passe dill for at eg liker det godt og kan fort bli hekta!

 

 

Ellers så har eg jo fikset ferdig det (enn så lenge) siste Drodlebildet mitt:

 

Har skåret ut et grønt passepartout og fått det montert. Viste alle bildene på Snapchat og VIPS så hadde eg solgt 2 stykk, bare sånn! Så gøy! Ja det styrker selvtilliten vettu, er en god følelse når andre ønsker noe eg enten har tegnet eller på annen måte laget 😀 Det setter eg stor pris på, så ja, i morgen er det innom posten 😀

Ellers? Joo noe gøy! Mor mi ringte nå i kwell, Postkodelotteriet ringte på døra hennes! I mars måned er det postnummer 4056 som er trukket ut og hun ville kjøpe lodd 🙂 Betaleing er via Vipps og siden hun ikkje har det måtte eg hjelpe. Me kjøpte 2 lodd og det er trekning hver dag hele mars, så eg krysser fingrene! Hvem vet? Kanskje eg får pusset opp vaskerommet (OG badet??) før eg aner? *ler*

Men ok, sitter å ser på Farmen og kan nå konstantere at SOKKENE MINE er i Semifinalen!
JuHuuu Lykke Til, Marna 😀

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg