Disse sokkene trenger du! -Strikkeoppskrifter

Designet av Cat Krause

 

Om du ikkje akkurat er en leopardtype finner du også f.eks Sebrasokker, Tigersokker m.m på Ravelryprofilen til Cat Krause 🙂 Det er bare til å velge og vrake det som passer best til deg og fine legger 🙂 Kjenner jo på det at EG ville hatt alle….! Typisk! Virkelig, VIRKELIG lekre sokker, spør du meg ♥

 

WILD STRIPES SOCKS GEPARD
Str 32 til 45

 

 

 

Designet av Cat Krause

 

Hvis du ikkje er så glad i dyremønster er jo også disse utrolig fine! Alle sokkene er strikket i tynt sokkegarn på pinne nr 2mm til 3mm – Tenker du tester ut hva som blir riktig for deg. Eg sitter her å skuler bort på hylla med all den herlige Mini Sterk eg har….Ååå eg kunne virkleig strikket mange herlige sokker….Eg er NØDT å ha noen fra dyrerike kjenner eg! Mmm en Sebra kanskje?? Kult!

 

 

THREE DEE SOCKS
Bildet over
Str 32 til 47

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag tok fornuften overhånd og eg ringte tilbake til legen 8:30 og har fått time til litt senere…Ryggen blir heller verre enn bedre…Er stygt redd for at det gikk et ribbenben eller flere da eg falt på tirsdag…Kjenner virkelig på at DETTE passet meg midt i ræ…! Var litt snartenkt så eg ringte i samme slengen til SUS og fikk ombooket nyretimen min i morgen til en telefonsamtale. Han trenger egentlig ikkje se meg siden alle prøvene er tatt på forhånd – Satser på at det går greit 🙂 Å kjøre til fastlegen vil eg tro går greit, men til SUS?
Noe mer styr og absolutt en del lengre å gå.

Selv om det ennå er noen timer til eg skal gå må eg snart starte prosessen med å kle meg haha Har ennå ikkje fått dusjet etter turen på tirsdag!!! Kattevask får funke inn til videre! Det er liksom sånn at hvis eg løfter en arm i feil retning så “revner” ryggen…Jadda, kattevask får det bli 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg