Disse var spesielle! -Strikkeoppskrift

Designet av Stephen West

 

Oj, ja akkurat som disse har eg ikkje sett før! Har sett mønsteret brukes på andre måter, men ikkje i sokker 🙂 STILIG! Men så er jo sokkene fra Mr West så noe annet hadde vært rart, ja hvis det ikkje var sometihing special! Love it!

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Som ved alle andre perfekte sokker er de strikket i deilig tynt sokkegarn sammen med tynne pinner, nå starter jo
i allefall årstiden hvor sokker som dette er suverent! Ull hele året sier nå eg hehe

 

FIR ROB SOCKS
Bildene over
5 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jaggu rakk eg å legge ut disse sokkene!! Fant de på vei til senga sent i går kwell….Å ja, det ER vanskelig å legge seg tidlig! Uansett, var i seng et par minutter over midnatt så det holdt akkurat! Spratt ut av senga (lett overdrivelse) litt før kl 7 så eg er i god rute! Har droppet frokost enn så lenge så da fikk eg tid til et lite morgeninnlegg! Gaflet nedpå med havregryn i går kwell så eg er nok mett til bort i kwellinga! Nei da, skal spise før me drar ut på tur i dag, men først er det innom SUS og koble seg av dette styret som henger rundt livet.
Turen i dag går til Eilevfjellet, ingen høy topp, men da me gikk den i fjor gjorde me en grei rundttur av det 🙂 Blir jo spennende å se hvordan føret er i dag, det har jo regnet en del i det siste 🙂

Siden det er Eid i dag skal eg innom IMS etter sykehuset å se om de har noen arabiske kaker til Ali, han var litt fortvilet i går siden det ikkje var blitt bakt noe 🙂 Me skal kombinere Eid feiringen med Dib sin bursdag på lørdag – Da blir det god Mansaf! Men nå må eg hoppe i skoene!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg