Eg blir så GLAD! + 2 Heldige Vinnere!

Reklame | Rito Garn & Hobby og House Of Yarn

 

Dette gjør meg såååå GLAAAD! ♥ Connie Marie som skriver FRUENS VILJE blogg vant deilig Finull her på bloggen min for en stund siden. Premien hun vant besto av 2 hele Finullnøster + 8 små nøster á 10 gr i forskjellige farger. SE på alt hun har strikket av premien og ennå har hun litt garn igjen!! Dette er så gøy og eg blir såå glad ♥ Hun har virkelig tryllet litt garn om til mye flott og dette er jo et fantastisk bevis på at Finull, ja det er virkelig drøyt 🙂 Takk Connie som dokumenterer så flott 🙂 Ta gjerne turen innom bloggens hennes, hun tar utrolig flotte bilder når hun er ute på tur og det ser helt eventyrlig flott ut! TENK å ta bilde av en havørn da!?? Me har 2 stk Havørn her ved sjøen i Tananger, de bor nede på Hestholmen (2 min med bil) ofte kommer de seilende innover hustaket vårt, men eg har ikkje klart å få tatt et blinkskudd ennå. En dag…bare vent!

 

ANYWAY! Det er klart for trekning av JULEGLEDE Nr 2 som var sist søndag 🙂 Like spennende hver gang 🙂 Denne gang er det 132 kommentarer og eg sitter klar med Random.org! Såååå spennende!!
Giverene denne gangen er Rito Garn&Hobby og Du Store Alpakka/House Of Yarn:

 

 

Premie Nr 1 er et morsomt garn fra INFINITY HEARTS Petunia! Vet ikkje helt hva eg skal kalle dette? Velur? Chenille? Det er i allefall supermykt og skikkelig deilig, selv om eg vanligvis tar avstand fra Polyester kunne eg da virkelig fint strikket meg noen puter til sofaen av dette 🙂 Å ja, eg er absolutt seriøs 🙂

 

Men, ok, Vinner av disse 5 deilige nøstene er…

GRO57

 

 

 

 

 

Premie Nr 2 er hele 10 deilig nøster á 25 gr fra SKY Dream Line Serien ♥ Fargen er Mørk Petrol og heeel NYYYDELIG! Det var rett før eg gjemte garnet når eg fikk det i hus for eg ville jo ha det selv!! (Å ja, det var eg selv som plukket de ut fra nettbutikken) I tillegg opp i posen er det en knallgod Rundpinne Fra Karbonz (2 mm/60 cm) + et rosa målbånd

 

Den heldige vinneren av dette er….

ELIN HØJMARK

 

 

Gratulerer begge to! Send meg en mail ([email protected]) eller en mld på Messenger om du finner meg på Facebook 🙂 Trenger adressen deres. Hvis vinneren(e) ikkje har gikk lyd fra seg innen
tirdag 15/12 trekkes ny(e) vinner(e) 🙂

På søndag er eg klar for Juleglede Nr 3 og HVILKE premier det blir, fikk nemligen flere gaver i dag! Woop Woop!! Vil tro de faller i smak hos de fleste 🙂 Det er bare å glede seg!

 

 

 

 

I dag har virkelig vært en LANG dag på hjul! Handel for oss og mor mi. Ble innom flere butikker, mor mi skulle ha forskjellige ting + eg skulle ha litt og ikkje minst skulle det handles mat og drikke for neste uke. (I disse CoronaTider eg ganske flink på handle 1 gang i uka) Eg er VELDIG påpasselig både med avstand
og ikkje minst antibac inn/ut av butikker og bil.

Heller ikkje i dag har eg funnet kremmerhus poser, verken i papir eller plastikk. Har vel bare innsett at eg rett og slett må prøve å lage de selv, kan vel umulig være så vanskelig? Men du? SEEE de nydelig brune posene med rød sløyfe eg fant!?? Iiiikkjeee sant! De er helt perfekte til f.eks Brente mandler + eg har planer om å lage Salte mandler 🙂 Posene lukkes med borrelås – Genialt spør du meg 🙂 Fant de på Staples. Trengte også mer silkebånd og brune lapper + eg fikk tak i flere “vanlige” cellofantposer på Europris. Vettu ka?? Eg har også OMSIIIDER funnet små “norges glass” som eg skal fylle med Gresskar Marmelade som skal gis bort i disse Julegavene eg holder på å dille med 🙂 Dib skal ut å kjøre i morgen og han skal svippe innom å kjøpe de for meg. I morgen har eg ikkje tenkt meg ut ser du, trenger en hviledag hehe Kommer garantert til å oppholde meg på kjøkkenet, men der koser eg meg jo så det går fint 🙂

Nå? Tja, tror beintfram eg skal ta å strikke litt,
rett og slett lade litt opp til en mulig bakedag i morgen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. du e jammen søt du ,takk for skryt :=) og gratulere til dei nye vinnerne .
      Vi tok handel i kveld og da tok vi med min gamle svigermor på 87 ,det sette hun pris på :=) i morgen får vi datter med samboer og 4 barnebarn på besøk ,vi skal i skogen og finne juletre til dem ,selv er jeg glad i det lille som nå står pynta på min stue ,lever lenge på et kunstigt :=)

    2. Jeg var innom Fruensvilje og så de fine tingene hun hadde laget. Kjempefine farger, som det ble fine ting av 🙂

    3. Så flott å se gevinsten bli til bruksting. Nydelige farger da🥰.
      Ser på alt du lager og tenker du er utrolig kreativ assa. Utrolig mye godt både til gaver og eget forbruk, og ikke minst, det er ikke så fryktelig dyrt!!
      Gratulerer til de som vant trekninga denne gangen.. noen ganger kommer nissen litt tidlig.. denne gangen i “vibbefasong”.
      Ha en flott 3dje søndag i advent. 🎅

Siste innlegg