GIVE AWAY : Flere Premier!

 

Først av alt må eg jo bare TAKKE for alt ståheiet rundt Give Away`n eg la ut tidligere i uka,
den har forøvrig trekning i morgen JuHuuu

Situasjonen nå, er som følger: På selve innlegget (der du må kommentere for å bli med i trekninger) er det nå 350 kommentarer – Det er eg strålende fornøyd med og TAKKER så mye! Men!! Det er et DIGERT men! Selv om eg veldig tydelig skrev i innlegget at kommentarer på Facebook ikkje ville bli talt med er det hele (hold deg fast) 1200 kommentarer på FB! Alle er som du sikkert vet helt like : “JA TAKK”. Det er jo egentlig latterlig morsomt, eg har prøvd etter beste evne å skrive “HALLO” mellom alle “Ja takk`ene” for å informere, men til ingen nytte. Likevel syns eg det er litt synd for inni mellom alle de 1200 kommentarene er det nok en del som oppriktig ønsker å delta. Eg vet at MAAANGE svare bare “Ja Takk” bare får å i allefall bli med i tilfellet de kan vinne noe og til daglig er de sikkert heller aldri inne på bloggen min, de vet i de fleste tilfeller kanskje ikkje hvem verken eg eller bloggen er.
OG DET ER HELT GREIT 🙂  Give Awayen er for alle, enten du leser bloggen eller ei 🙂

 

Derfor skal eg gi alle de 1200 en ny mulighet til å kunne bli med
og FAKTISK ha en mulighet til å vinne!

 

Håper jo at de da kanskje leser dette innlegget her da
slik at de får det med seg *humrer*

 

 

 

 

Eg kom akkurat ut fra Garnrommet! Der har eg vært i nesten 2 timer! Ikkje tull en gang hehe Har sittet å surrer opp garn og veid, surred og veid så da ble det 16 smånøster til da. DVS at eg nå har 3 premier! Woop Woop!

Hver premie består av 2 hele Finullnøster + 8 små á 10 gr. Supert til noe vintertilbehør.
Opp i hver gave legger eg også litt deilige dubbeditter (bildet under)

 

 

 

Siden det nå er så mye som 350 kommentarer på hovedinnlegget hadde det vært gøy om det bikket 500!!
Det tror eg hadde vært rekort på bloggen! Alltid gøy med nye rekorder.

 

Så altså…nå skal eg skriiive det laaangsom! FØLG MED:
Vil du bli med på Give Awayen og faktisk ha en mulighet til å vinne? Da går du inn her:

 


  KLIKK HER   

 

 

Da ønsker eg deg LYKKE TIL!
Skal gi dere litt tid så eg trekker 3 heldig i morgen kwell (Lørdag 17.okt)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Prøvde åsså å varsku at de skulle kommentere på bloggen.Tok skjermdumper der du skrev det.Men hjalp ikke.Lykke til med treninga.Å til vinneene. 🙂

    2. 😂😂😂Nå fikk du meg til å le på en egentlig håpløs dag 🤣tusen takk. Du er bare herlig ❤️

    3. Fantastisk! Ikke at du gir bort mer (eller, jo det også!), men at de virkelig går rundt som hodeløse høns 🐔 uten egen vilje eller hjerne og ikke evner å lese korte kommentarer (leser kun bloggen, ikke på facebook)

    4. Må flire litt av deg, du e berre heilt prima, hadde eg budd i nærheita. Skulle eg gjerne ha vore sammen med deg i 2timer på tråd rommet ditt. Elsker å sjå på garn🌸🤗🙈😍

Siste innlegg