Eg har tatt helg og gleder meg!

 

Denne helgen bevilger eg meg “fri” og skal kun samle energi og slappe av! Uka som var har vært hektisk, tøff, rørende, god, trist, men har hatt en god avslutning 🙂 Det “tar på” å kjøre frem/tilbake til SUS hver dag, noen ganger 2 ganger til dagen, men eg gjør det med glede om eg kan si det på den måten. Er jo ingen glede med det annet enn at mor mi blir glad for å si det sånn, en litt brå og surrealistist hverdag som ingen av oss så komme. Det var overhodet ikkje sånn det skulle gå, men nå står me midt opp i det og selv om det er tøft så går det bra, det er ikkje tiden for å legge seg ned for å si det sånn. De siste dagene har mor mi vært kjekk, skravler og ser ut som hun koser seg der hun til tider styrer showet fra senga med de aller fleste rundt seg. Ekstra kjekt har det vært siden nevøen min og mannen er på besøk denne helgen og det er godt hun akkurat nå har gode dager –
Blir noen fine stunder av det.

Var hjemme i 16 tiden i dag, da var Ali nesten i mål med dagens kosemiddag 🙂 Eg fikk meg noen avslappende timer på Hobbyrommet hvor det ble flere Knapper, har bestilt flere former så enda flere knapper skal det bli! Galskap kaller noen det, men eg? Ahaa ubeskrivelig gøy 🙂

Etter besøket hos mor mi var eg med Oslobesøket på lunsj, og…

 

 

 

 

…Sirkus Renaa var stedet. Akkurat dette stedet har eg ikkje fått med meg før, for en plass – Det må eg si! Etter en herlig lunsj fikk eg med meg 2 store makrone hjem, de har eg koset meg med nå i kwell, gjett om eg skal tilbake der neste gang me trenger go`saker, for ikkje å nevne ett brød eller 2!! 

Siden det er lørdag kwell sitter eg selvfølgelig i stua “Å danser”, straks ferdig med vrangborden på denne genseren….Å ja, eg vet! Det går ufattelig tregt, men akkurat nå om dagen er det ikkje strikkinga som er første pri. Uansett, 1 cm til og eg skal skifte pinne og strikke glattstrikk – Da går det noe raskere når eg først strikker 🙂

I forhold til Strikkefestivalen neste måned føøøøler eg at eg er i rute, spesielt om det ikkje popper opp flere ideér….Er jo lov å håpe 🙂 Etter Skal vi danse skal eg ta frem moppen å sveipe over inne på Hobyrommet! Jepp, helt vanlig på en lørdags kwell *ler* Har ikkje vasket/ryddet der inne på over ei uke!! Alma Sofie (6 år) kommer her i morgen formiddag og skal være her hele dagen og da er det greit om det er ryddig og rent, ja, sånn at me kan rote litt på nytt. Hva me skal lage? Aner ikkje, men eg vil anta at Alma Sofie har noen ideér så får me ta det der i fra 🙂 Eg hadde en tanke om å lage snøkuler, men så fikk eg litt problem når eg så det ble anbefalte å bruke demineralisert vann?!?! Eg tenkte: Ok, da koker eg det bare, men så lett var det ikkje…Noen som har laget snøkuler med “vanlig” vann fra springen? Hva skjer? Blir det grønt etter hvert? Sto også at man kan bruke Glycerin slik at glitter/snø kan dale litt roligere? Noen som har prøvd det?…Vel vel, men får sjå hva det blir til i morgen – Kos blir det okke som samtidig som eg får en dag med energilagring. Det beste er jo å være på Hobbyrommet med likesinnede *smiler*

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jeg brukte vanlig vann fra springen når jeg lagde snøskuler og det funket det.Er like blankt etter 3,5 år. Ha en fin dag med Alma Sofie i morgen. 🤗🤗🤗

Siste innlegg