Lyst på denne genseren?

Designet av Nina Ruth

 

Denne genseren har eg hatt på hjernen siden den kom ut våren 2020…Joda, eg bestilte garn hjem og startet, selvfølgelig! Dette er jo en skikkelig digg genser, oversized og greier, “problemet” var at eg ville ha den i samme farge som på bildet…fargen var ikkje å oppdrive der og da, så eg fikk i hus en erstattningsfarge…Hmm

For det første, etter å ha kommet et godt stykke på vei så ser eg at eg hadde bommet på den forb… strikkefastheten og måtte rekke opp….Da irriterte fargen meg bare enda mer og alt garnet havnet på hylla…

Denne høsten har eg virkelig lyst på denne herlige genseren i den fargen eg ønsket fra starten av og NÅ er fargen å få tak i over alt jo! JuHuuu Så hva sier du? Har du også lyst å strikke deg en herlige “kryp inn i genser” til høsten? Me kan jo likegodt bare sette i gang for sommeren ser ut for å ha fløyet forbi i år….i allefall her!
Er egentlig svært lite som minne om sommer, bortsett fra at gartneriene er fulle av blomster…sukk..

 

RILLERUTH GENSEREN
Bildet over
Str (oversized) 120 cm – 140 cm – 160 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Dette er garnet mitt, 19 nøster, eller…935 gram…tror de 15 grammene som mangler er nok oppleggskanten som floket seg når eg rakk opp. Du trenger 950 gr til den midterste størrelsen (140 cm i overvidde).
Eg har 15 hele uåpnet nøster +

 

 

 

…disse 185 grammene hvor ca halvparten er nøstet opp. Ny pris er 45 pr nøste, altså kr 855,-. Hvis du har lyst på en slik genser i en støvet/matt rosafarge, kan du få kjøpe mitt garn og så kan eg kjøpe meg nytt garn i den fargen eg i utgangspunktet ønsket meg….dette er den fornuftige Vibbedille som snakker, for noen år siden hadde eg bare kjøpt nytt og latt det rosa bli liggende på hylla…Problemet nå er at eg har ikkje plass til mer i hylla mi!
Sånn er det med den saken
*ler*

I så fall får du det for 600 kr + 70 i porto (Liten Norgespakke). Er du interessert så send meg en mail ([email protected]) eller en sms 93 89 92 25

SOLGT!

 

 

 

 

Fargenummeret er 60, så kan du evn se på fargen i en nettbutikk,
for egentlig er fargen litt
“friskere” på en måte, ble litt tamt på mine bilder 🙂

Vel vel, da hører eg i så fall fra deg, det må jo bli første mann til mølla om det skulle være mer enn en, men det gjenstår å se. Garnet er oppbevart totalt røykfritt! (Sååå deilig å være røykfri på 4.året!!)

Planer for dagen er å komme meg ut på Strikkekafé og få dekket noe av det innstengte skravlebehovet! Det blir koselig 🙂 LItt langt å kjøre, men det er veldig koselig. Frem til da blir det nok å surre her på Hobbyrommet, fikk vasket og ryddet det bra i går kwell – Det trengtes, så nå kan eg begynne å rote litt igjen! Vurderer å finne frem leira, har litt mer på vei i posten, men har mer enn nok å starte med. Gøy med litt tankeløs grising 🙂

Fortsettelse følger på det området…

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg