Eg vet du liker Gratis Sokkeoppskrifter!

Designet av Purl Soho

 

Selv om eg bruker ullsokker egentlig hele året kjenner eg på det at nå begynner den virkelige SokkeSesongen!
Da gjelder det å rake med seg alle de oppskriftene man liker og bare strikke seg gjennom til neste år 🙂 Eg har en egen kurv på vaskerommet til ullsokker som skal vaskes og det må eg få gjort snart! Mine favoritt er alpakkasokker! Har 3 deilige par i Alpakka Forte som også inneholder forsterkning
og det er absolutt mine favoritter!

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Sokkene på bildet er strikket bomull, Dette garnet funker til det 🙂 Det inneholder 25% Yak, noe eg trodde var forsterkning av et eller annet slag, men hva eg skjønner det dette da en Villokse(?) Hvordan garnet egner til sokker vet eg ikkje, men de ser jo skikkelig herlige ut.

 

HOUSE SOCKS
Bildene over
3 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Endelig fredag, om eg kan si det….Har vært en lang og veldig surrealistist uke, kjenner at det kunne vært herlig med ei helg hvor eg stengte ute omverden. Mulig det er litt patetisk, men eg har gledet meg en stund til “Skal Vi Danse” som starter i morgen, eg syns det er kjekt å se på – Spesielt når det er personer som eg liker med. Mor mi liker også dette og me hadde bestemt at hun skulle komme her i morgen og så skulle me feire bursdagen min foran skjermen 🙂 Ungene har planer i morgen så eg har gått med på at me feirer litt på søndag i steden for – Helt greit for meg, ikkje så nøye 🙂 Eg syns det er herlig med bursdag uten for mye styr, spesielt når formen og alt annet ikkje helt er på topp. Trooor du ikkje eg våknet pottetett igjen i dag?!?! Hva er det med årets forkjølelse??

Tror faktisk eg dropper ut på handlingen i dag…Eneste eg kjenner at eg virkelig orker er å dusje. Tommelen er fortsatt vond, men eg klarte å få plass til 3 av 4 antibiotikatabletter i går og eg kan kjenne bedring så dette lover meget godt 🙂 Har en liten serie med nye strikkemarkører som skal monteres + eg fikk startet på en ny –
Det er ingen ende på dette 🙂

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Nydelig sokker,har lastet ned sokkeoppskriften.Blir spennende å se bilder fra standen din på strikkemessa,regner med at vi får det,for å se hvor mye fint du har lagd.God bedring og så ønsker jeg deg en fin hobbyhelg/helg.🌻🌻🌻🌹🌹🌹

Siste innlegg