Eg vil ha et fargerikt år

 

Nytt år og nye muligheter heter det så fint, la oss nå håpe at det dukker opp noen nye muligheter etter hvert 🙂 Noe av det kjekkeste med et nytt år er faktisk å lage seg en ny almanakk! Det har eg nå gjort i flere år hos Personligealmanakker og eg gleder meg like mye hver gang! Eg er likedan om eg finner meg en ny tegnebok- Ahaa det er så herlig!

 

 

 

 

I fjor og i år valgte eg meg den største; A4 – Masse plass til både å skrive og tegne, evn lime inn ting og tang du vil ta vare på – Kinobilletter, kvittering på minnerike måltid, anything….Ei minnebok for året blir det jo nesten. Ja jo, kan være enig i at ei A4 “blokk” er vel mye å dra med seg rundt i veska så om du trenger den på farten velger du deg en mindre bok. Min ligger stort sett på skrivebordet 🙂

 

 

 

 

I fjor gikk eg litt bananas for de har så mye annet gøy enn bare denne almanakken! Klistermerker f.eks….say no more*Barnslig glede*. Eg følte året i fjor fløy fra meg med alt som skjedde så almanakken ble etter hvert glemt…Selvfølgelig skal dette året bli anderledes! Helt klart *Optimist*. Tar meg ei lita stund der på kwisten vettu
og noterer meg diverse fra dagen før, må bare få lagt det inn som en vane.

Ok, eg våknet til snø i dag….! Nei nei, ikkje 1 meter, ikkje 10 cm en gang, kanskje 1,5 cm…men?? Snø er snø og det kan fort bli glatt! Kanskje eg faktisk kan få testet de nye broddene mine?? Ikkje det at eg har tenkt meg ut med det første, eg tar meg en rolig morgen. Skal planlegg litt i forhold til det eg skal lage til her på bloggen først tenkte eg, der etter har eg noen planeter som skal glitres…Ikkje sant!

 

 

HA EN FIN DAG!
Gjør noe gøy!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Mener å huske at du fikk laget bloggen din som bok. Kjekt å ta en titt tilbake og mimre. På samme måte som disse flotte almanakkene blir som en minnebok.
      Selv har jeg den minste ab de minste. Tar liten plass, men holder orden på alle avtaler.
      Kos deg i snøværet. Her kommer den ferdig måket. Og med sur vind i tillegg drøyer jeg dagens ærend.
      Klem fra Liv

    2. Det har jag inte tänkt på att man gör sin egen almanack, Tack för tipset, nu har jag köpt redan så det blir nästa år, men klistermärken kan man ju skaffa, det piffar upp.
      HA en fin dag
      Myrica

Siste innlegg