Lyst på noe av dette??

Reklame | Rito Hobby

 

JIPPI! Pakken som sto som forsinket kom likevel i dag! Så deilig, plutselig ble det en riktig så fin mandag! 😀
Det var i forrige uke eg sende en mail til Rito Hobby å spurte om eg kunne bestille noen av mine favoritter
og lage litt gøy her på bloggen, var ingen tvil om at eg kunne gjøre det. Så ja, da ble det en haug av SNOWDROP som eg digger – Det er skikkelig godt til de rette prosjektene! Eg skal selvfølgelig sørge for at du skal strikke det rette prosjektet *ler* Valgte også all mass av Infinity Heart Rose som er supert til mye herlig
nå utover når me nærmer oss våren 🙂

 

 

 

 

Som du ser ligger det også ganske mange Hama Midi perleposer OG perlebrett Woop Woop Å ja, eg lover mye gøy og eg skal passe på at du holder deg i aktivitet fremover – Hekkan me skal ha det kjekt! Juhuuu

 

 

 

 

Det er nesten så eg kan si: Alle skal få hehe Eg har mye som eg skal strø utover, men det er også en plan med det hele og eg skal bruke et par dager på å lage til noe mer strukturert enn bare; “Lyst på noe av dette?” -Dette skal du jobbe for MoHaaa Det blir Give Away i form av konkurranser først og fremst sånn at det ikkje blir heelt enkelt.
For å si det sånn; Det er absolutt en fordel om du har følgt meg en stund 🙂 Så da vet du det.

Spent? Så bra! Før eg setter de små grå i sving hos meg selv skal eg slappe av med noen perlebrett her på Hobbyrommet, i mens kan jo du bare glede deg og følg for all del med her på bloggen utover uka Joppedidooo!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

20 kommentarer

Siste innlegg