En drøm om du elsker alpakka!

Designet av Jem Weston

Tror eg er kommet litt til drømmeland eg! Ååå for noen herlige design, ja eg er ganske på tutta her eg sitter for eg klarer nesten ikkje se meg mett! Det finnes ikkje noe som er mer mykt og kosete enn alpakka, ja, om høsten skulle blir sur og kald er det akkurat det eg ønsker å pakke meg inn i her i sofakroken ♥ En annen ting er jo at eg til stadighet er på jakt etter puter til sofakroken.

 

Designet av Jem Weston

Hallo!?! Se på det teppe da!?? Oh MY! Må ha, ja eg MÅ ha tak i dette her!

 

Designet av Jem Weston

Som prikken over I`en trenger me tøfler! Selvfølgelig! Strikk mange så deler du med deg, en til hu tante, en til søster og en til bror, jaja du skjønner: JULEGAVER all the way! Ho Ho Ho

Noe som også er veldig koselig når me kan kose oss i sofakroken er bøker! Yes, finnes neste ikkje noe som er bedre enn å sitte å fable og planlegge mens me blar i nydelige strikkebøker! Derfor må eg nesten bare anskaffe meg COZY ALPACA KNITS + at eg også MÅ HA….

 

Designet av Jem Weston

….CUTE COMFORT KNITS som alle disse flotte putene og mye annet finnes i! Så ja, for ca 250 kr kan eg kjøpe begge disse 2 flotte bøkene og få oppskrifter å så utrolig mye lekkert! ♥ Det er egentlig ganske billige oppskrifter, totalt får du 20 stk ser du, Nop, blir slettes ikkje så mye bedre enn det når det var så mye eg virkelig likte 🙂

I AM SOLD!

 

 

* * * *

 

Åååå Guuu for en fantastiske morning! Først morning på lenge at eg våkna opp og var TØRR! Jepp, verken dynå eller lakenet var klistra til kroppen og det var heilt svale, ja inni mydlå ganske kalde luft som kom inn vinduet faktisk! Å ja, eg har sove i Dib sin seng et par netter nå for inne på vårt soverom har det vært drep`an!! Akkurat nå er det KUN 18 gr og det skal ikkje bli varmere heller, men ca 2 grader kaldere 🙂 NICE! Ja det var faktisk litt befriende å puste uten at svetten renne på ryggen og at rompa ikkje henger fast i skinnstolen! Guu det e kleint! Tror aldri, ja visst eg ser vekk fra sommerene me har hatt i Libanon, at eg har svette eller dusja sååå mye som eg har gjort den siste uka! Kan jo bli ein skremmende HØY vannregning i desember…?…noe som resulterer i færre julekaker, eller gaver! Ser du?? Ja ka konsekvensene av for varm sommer kan gi?? *humrer og ler*

Planer for dagen? Vel, eg skal nå se på at Ali skifte på senga vår for etter så mye varme så trengs det til gangs kan du si! Må også svippe ned på butikken og en tur opp til mor mi. Om eg stikke av gårde alene gjenstår å se, det er det der kneet som er så stivt, litt usikker på hvordan det takler bremsene i bilen!? Gassen regne eg med går greit, kan jo bare hvile foten på den MoHaa Anyway, ut må me en tur og det er noen dager siden sist!

Ellers så må eg jo bare minne deg på den flotte Give Away`en som eg har her på bloggen vettu, sammen med “Kate Sin Design”. Du kan vinne det lekreste garnet som Kate selv har farget. Svipp innom HER om det kan være noe for deg 🙂 Einaste eg trenge nå er litt mer kaffi så få eg kicka dagen i sving 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN
DEILIGE DAG DU OGSÅ

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei temperert Vibbedille 🙂

2 kommentarer
      1. Takk skal du ha 🙂 Eg satt faktisk akkurat å leste din og du fikk meg både til å smile og le så da kan i grunnen dagen starte 🙂 Koser meg glugg ihjel nå når det er UNDER 20 gr!! 🙂 Kos deg og ha en flotters dag

Siste innlegg