Brennheit GIVE AWAY!

Reklame | Kate Sin Design - Sponset Premier

Foto: Kate Fredriksen

 

Tenkte det var på sin plass å feire dette fantastiske været med en skikkelig HOT og lekker Give Away! Se bare det lekre garnet! Jepp, alt det kan bli DITT! BARE DITT! Herlig, ikkje sant? Det er Kate Fredriksen bak
Kate Sin Design som stiller med premier og her får du virkelig muligheten til å storkose deg! Eg lover

Kate farger alt garnet sitt selv og hun har virkelig en herlig nettbutikk med masse UNIKE Go`biter! Har du ikkje vært der før, ja så bør du i det minste begynne å snoke inne på KATE SIN DESIGN nå med èn gang Hun er ikkje bare en tryllekunstner når det gjelder å farge garn, nei da, hun er også en flott og dyktig Strikkedesigner som er verdt å bli kjent med! Trenger du deg et par rålekre sokker f.eks?

Ok, da er det fluksens inn på KATE SIN SIDE PÅ RAVELRY!

Vil du ha kjapp tilgang til når Kate kommer med enten nytt garn eller et nytt design?
Da vil eg jo råde deg til å Joine henne på HER i Strikkegruppe hun har på Facebook 🙂

 

 

Design&Foto: Kate Fredriksen

 

I tillegg til alt det RÅFLOTTE garnet på det øverste bildet får du også oppskriften på dette lekre sjalet! JuHuuu Altså, dette er virkelig en Lykkens Dag ♥ Om du vil bruke garnet på dette sjalet eller noe annet, ja det gjør du selvfølgelig som du vil – Begge deler blir uansett ditt, om du er heldig 🙂

 

LATSJUR SJALET
Bildet over

 

Tja, da lurer du vel på HVA du må gjøre for å ha sjansen på denne FANTASTISKE Go`Biten? Siden eg ikkje liker
å kreve så mye for at dere skal få muligheten til å vinne noe gøy så trenger eg KUN en Kommentar under dette innlegget 🙂 Altså her inne på bloggen og IKKJE på Facebook.

Likevel, overhodet ingen tvang what so ever og ingen innvirkning på vinnersjansen,
men vil du følge enten Kate eller meg på Facebook så finne du Kate HER og HER + meg HER INNE 🙂

Tenker eg lar denne Give Awayen gå noen dager og trekker en vinner
LØRDAG 3. AUGUST

 

Anonyme kommentarer blir ikkje tatt med, så pass på når du kommenterer 🙂

TIPS gjerne andre slik at flere får muligheten!

 

 

* * * *

 

Åååå jammen er eg glad det går mot kwellen og temperaturen synker! Nå er den nede i 23 grader og det begynner å bli levelig så dusj nr 2 er like om hjørnet! Kneet blir da slettes ikkje mindre heller i varmet og i allefall ikkje av at eg homper rundt! Finner ikkje ro i rauå i denne varmen så da gjør eg shit da vettu! Vasker klær og henger opp klær, ja og brette klær! Hinker i vei og sta som et esel!! Nå var eg nettopp på kjøkkenet å skar opp alle grønnsakene til kwellens Taco og nå tar Ali kjøttdeigen! Litt skummel hvis eg skal stå
å hoppe på en fot foran komfyren *ler*

Har fått meldinger fra Dib og han er kjempefornøyd! Da han bestilte turen i vår var han akkurat litt for sen til å få 2-mannsrom og havnet der med på sovesal. Da han kom i dag fikk han likevel rom! JuHuuu Da er de 2-3 stk på et rom sammen med eget bad, do og kjøleskap! Ble jo et tillegg i prisen, men han syns det er verdt det
og DET er enig i! Er nok noen 100 utøver som kommer og da er det godt å ha en plass
å trekke seg litt tilbake mellom treningsøktene 🙂

Tiden er inne for å hinke ut å kjenne på klærene og plukke med meg noe lette
koseklær for så å bare stavre meg i dusjen-IGJEN!

Og du? DU har en kommentar å skrive 🙂 HURRY UP!
LYKKE TIL!

 

 

 

HA EN SUVEREN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

174 kommentarer
    1. Har kjøpt flere av Kate sine mønster, men ikke prøvd garnet hennes enda..
      Så da prøver vi her, og håper at lykken står meg bi denne gangen 🙂

    2. Har snoket mye på Kates garn og oppskrifter, men ikke klart å lande på noe, så å vinne hadde vært knall for da er valget tatt 🙂

      Kos deg med litt svalere temperaturer, her “sliter” vi med 34 grader enda, alt for varmt til å gjøre noe som helst, og jeg har ankelsokk er etter Di oppskrift å bli ferdig med 😛

      Ha en super kveld 🙂🙂😊

    3. Hei, vakkert garn jeg godt kunne like! I dag har jeg latt alt av strikking og broderi på bunad ligge. I 30 grader er litt varmt med ull i fanget. Ha en strålende fin kveld! Klem fra Tonje😊💕

    4. For noen fantastiske farger! Hadde vært en drøm å strikke julepresanger idet flotte garnet.

    5. Kunne tenkt meg å prøvd dette garnet har verken prøvd garn eller design fra henne. Kosa deg videre i varmen☀️

    6. Ja, dette er en flott gave for den som vinner❤️. Kates sine design har jeg noen av, en av mine favoritter. Varmt er det, så eg fortsette på babyjakke i heldigvis bomullsgarn. God kveld til alle her 😎. Jorunn

    7. Tenk om jeg hadde vært så heldig å vinne dette lekre garnet – da blir jeg glad da! 🤗

    8. Herlige farger og perfekt gave til den strikkeglade studenten som kommer hjem på sommerferie nå☀️

      1. Så flott garn, og mønster, hadde passet bra nå etter ferien 🙂 Akktid gøy med nye prosjekter.

    9. Oooo for noe lekre farger. Du er jammen umulig. Du frister og frister… Aner du hva det gjør med meg som ikke har kunnet strikke på 1 mnd??? Laaaaaange lister…
      😍😍😍

    10. Å ha mulighet til å vinne nydelig garn kan en ikke la gå fra seg <3

    11. Har aldri prøvd garn fra Kates design, så det hadde vært artig. Fine farger var det også. Har gitt meg kjøpestopp på garn i år, men å få er lov.
      Da krysser jeg fingrene og håper jeg har flaks. 😊

    12. Det var heilt nydelige farger😍 hadde blitt kjempeglad om eg vant😊😎

    13. Jeg har strikket flere av Kate sine sokker, og har siklet ganske kraftig på garnet hennes 🙂 Så det hadde jo vært helt toppers å vinne dette 🙂

    14. Herlig garn.
      Her er tempen nede i 26,2.
      Ha en vidunderlig dag.

    15. Har ikke vært på side til Kate sin Design før nå. Hva en flott garn. Skulle være veldig kjekt å vinne. Nesten kl. 1900 og deilig å være ute nå. 🌞

    16. Det garnet var bare lekkert. Tenk om jeg kunne vinne det og gi det til venninna mi. Hun strikket masse, sokker og tepper og jeg vet ikke hva. Og hun liker glade farger.
      Venninna mi er ikke bare veldig flink til å strikke, hun er og veldig flink til å være en god venninne. Du vet ei sånn som alltid stiller opp og som tar mer hensyn til venner og familie enn seg selv.
      Hun har en god del helseutfordringer og en litt tøff periode akkurat nå. Å overraske henne med dette deilige garnet hadde vært helt fantastisk.

    17. Har kjent Kate lenge, og har kjøpt og strikka flere plagg av garnet hennes. Eg tar gjerne i mot mer.

    18. Juhuu! Jeg har kjøpt mye garn av flinke, fine Kate jeg og anbefaler gjerne. Latsjur er man i hvert fall i varmen, hadde passet perfekt! 😀 Jeg vil gjerne vinne! ✌️☀️😇

    19. Å, så lekkert! Det har jeg lyst til å vinne😊 Akkurat nå er jeg på ferie hos gode venner i Stavanger, og i går vi på en liten tur til Tananger havn, nydelig sted😍😍

    20. Utallige er de sokkene jeg har strikket fra Kates design. Nøyaktige og lettleste oppskrifter. Hadde blitt kjempeglad om jeg vant garn fra henne. Tør ikke tenke tanken på å kjøpe mer garn. Er nok ikke så langt unna ditt lager.
      Ta det pent med kneet ditt.
      Klem fra Liv

    21. Vil definitivt gjerne vinne disse! Har strikket noen av Kate sine sokker, men har ikke prøvd garnet hennes.

      Vet hvordan du har det, altså. Ganske typisk at varmen kom akkurat de dagene vi skal flytte. Dette er den 3! sommeren hvor jeg er overopphetet. Håper stadig det skal gi seg, men….

      Lag deg en så god helg som du kan.

    22. Glade sommerfarger! Tenk å kunne vinne dem da 🤗 Nå om dagen klarer jeg bare å strikke sent på kvelden/tidlig på morningen, med bomull. Håper det snart blir levelige temperaturer igjen!
      Ha en fortsatt god helg 😎
      Hilsen Margaretha i Moss

    23. Kate er en av favorittene mine når det gjelder garnfarging og jeg har flere flotte hesper fra henne liggende i lageret mitt 😀men jeg har plass til flere så jeg vil veldig gjerne vinne 😍

    24. Wow for en super giweaway og hvem vil ikke vinne det lekre garnet og oppskrifta jo det vil jeg og bare krysser fingrene for en god flaks her.

    25. Dette garnet hadde vært kjekt å vinne. 😍 Har prøvd garnet til Kate før, og vet det har super kvalitet. 😍❤️

    26. Elsker Kate’s design og vil gerne vinde noget af hendes garn også ❤️

    27. Deilige dager med varme, nesten for varmt til å strikke 😅 Dette var ei ukjent dame for meg, må sjekkes når jeg kommer hjem! Friske farger på garnet her i alle fall 😍

    28. For en herlig give away 🤩 Har strikket flere prosjekter i garn fra Kate, helt nydelig!
      Herlig blogg også 😀
      Fortsatt god sommer ☀️

    29. Så herlig. Jeg ville blitt kjempeglad for å vinne dette lekre garnet. Jeg er med på en sokkealong hvor vi har strikket sokker etter Kate sin oppskrift. Og 3 august skal vi feire min 70 års dag, så det hadde passet bra som bursdagspresang.

    30. Nydlig farger, og jeg elsker grønn. Blir evt lekre sokker om jeg er heldig.:)

    31. Det hadde vært megabra å vinne dette😊
      Ha en fin kveld og god bedring med kneet 😊
      Mvh Betina

    32. Disse fargene var bare lekre, slik som alle fargene fra Kate er🌞 Noe lett i varmen hadde vært kjekt☀️🌻👍🏽

    33. Spennende designer *S* Aldri hørt om henne før *S* Gleder meg til å studere hennes arbeider nærmere *S*

      Gleder meg veldig til en litt kjøligere natt her også *S*

    34. Så hyggelig.
      Jeg følger Kate og har handlet garn hos henne. Fantastisk garn!
      Og vil selvfølgelig være med på en anledning som dette. ❤️

    35. Ååhh kor nydelig garn og sjalmønster! Kate er bare helt unik. Håper jeg vinner😂😂
      Her i nord har temperaturen sunket til 24.9 grader og jeg må si at jeg storkoser meg. Er vel kanskje første kvelden uten lester 🙊🙈🌞🌞
      Ha ei fin helg💞💞💞

    36. Åååhh så fin giveaway. Nydelig garn og sjalmønster. Kate kan virkelig dette💞😍
      Jeg håper jeg vinner dette 😂🌞❤
      Her i nord har temperaturen nå gått ned til 24.9grader og jeg synes det er helt supert. Er vel først kvelden 🙊 uten lester på føttene mine så jeg bare nyter livet 🌞❤👍😍💞

    37. Så herlig garn 🥰 Det kunne jeg gjerne tenke meg å vinne. Har kjøpt garn av Kate flere ganger. Det er aldeles nydelig 😍

    38. Utrolig fin farge på dette garnet. 😊Trenger noe fargerike prosjekter nå som det går mot høst.

    39. For noen nydelige grønnfarger – og den rosa var skikkelig knæsj. God sommer!

    40. Oi, oi, for et flott garn, og fantastiske farger. Takk for masse inspirasjon på bloggen din.

    41. Legger ikke inn kommentar for å bli trukket ut, så hold unna denne, velger, og kjøper mitt eget garn 😊 Klickbait og agurktid er en vinner 😃👍

    42. Kate er flink med farger og har mye fristende garn. Mange fine oppskrifter lager hun også. Så dette er et skikkelig friste innlegg du har laget 😍

    43. Ååå det var flott garn og farger! Heldig er den som vinner den premien😀

    44. en give away i sommervarmen vil jeg gjerne være med på. Kjempefint garn i flotte farger, og det sjalet var også nydelig. Ønsker deg en fortsatt god sommer, og takk for en kjempefin blogg du deler med oss lesere 🙂

    45. Kate er såååå flink til å farge garn! Jeg lar meg stadig vekk imponere av de flinke garnfargerne vi har her i landet. Jeg har ikke fått prøvd noe av garnet hennes enda, men jammen ser det lekkert ut! Her har det vært varmerekord i dag og for frosne nordlendinger, er det uvanlig med slike temperaturer og varmest i landet! Det går mot tropenatt her, så må si jeg virkelig vurderer å ligge ute i natt.

    46. Har strikket flere av Kates mønstre og vil gjerne prøve garnet også 🙂 Hun har mange flotte design og nydelige farger på garnene sine.

    47. Kjedelig å ha vondt kne nå i varmen, da. Ønsker deg riktig god bedring.
      Kate har masse lekre oppskrifter og lekkert garn. Akkurat nå har jeg to turkis bunter liggende på benken, som jeg bare nyter synet av. Det ligger der og venter på den helt rette oppskriften.

    48. Har dessverre ikke fått prøvd garnet til Kate før – kanskje jeg får det nå?

      Fortsatt god sommer!

    49. Herlig garn, og ett flott mønster.
      Kos deg i varmen.
      Det er nok sure og kalde dager i året, så disse varme dagene må bare nytes ❤️

    50. For et herlig garn,kunne gjerne likt og vinne det.Hilsen MaryAnn/

    51. Ja takk😃. Hadde blitt veldig glad for denne gave. Nydelige farger😍

    52. En snartur innom bloggen før jeg setter meg ute på terassen med strikketøyet mitt 🌞 Akkurat nå går det i Bitta sine nydelige kluter som hun utgir nå i sommer. Den 2. august har jeg bursdag (73 modell) så det har værst stas å blitt den heldige vinneren 😊Da skulle jeg sannelig strikket et slikt sjal i gave til meg selv. “Lov å håpe” God sommer til dere begge to, Vibbedille og Kate 🌸😎🌸

    53. Nydelig garn🤩 ønsker meg veldig gjerne😘 selv i denne varmen får man lyst å strikke når en ser dette flotte garnet og de nydelige fargene 🤩

    54. Prøver igjen selv om jeg aldri har vinnerlykke 😊
      Dette garnet er nytt for meg, så hadde vært veldig moro å få prøve det – det ser ihvertfall lekkert ut.

    55. Kate farger nydelig garn! Jeg har allerede flere hesper fra henne, men jeg sier ikke nei takk til flere skatter 😂 God sommer ❤️

    56. Har nok ei hespe eller to av Kate sitt garn på lager allerede, men kan godt tenke meg disse også 😀 Fine farger!

    57. Heia …

      Du overrasker igjen med spennende gaver 😊 Jeg har strikket sokker ettermontere fra Kate, men aldri prøvd garnet. Det ser jo nydelig ut … De fargene må jeg gi tommel opp !
      Nå X jeg strikkepinnene og venter i spenning. Denne skatten skulle jeg gjerne hatt 😜

    58. Nytt garnbekjentskap for meg. Ser ut til å være kjempeflotte garn, hadde vært artigt å vunnet så man kunne fått prøvd garnet. 🙂

    59. Passer perfekt til svale kvelder på Granka og skikkelige glad farger

    60. Leser bloggen din hver dag, så koselig. 😉 jeg vil gjerne vinne garn, er strikkegæærn, og har masse prosjekter liggende, men plass for flere.

    61. Er innom deg 2 ganger om dagen og har blitt avhengig av bloggen din.😁😁🌹🌹🌸

    62. Nydelig garn, klart jeg vil delta!
      Fortsatt fin kveld og god bedring med kneet.

    63. Må jo prøve meg😉 Har strikket masse av Kate sine design og elsker garnet som hun farger.
      Har også en tendens til å finne nye oppskrifter fra bloggen din som også er veldig koselig. 😍
      Ha en fortsatt super sommer. 😎🌞

    64. Det er sååå vakkert 😍 fyller meg med glede og energi😀
      Jeg ønsker at min venninne Lena Mjåtvedt kan vinne, hun har fortjent litt strikkeglede 🧶🧶

    65. Kate sitt flotte garn hadde vært noe,trur jaggu de hespene skulle ha blitt forvandlet til latsjursjalet (også fordi æ likte navnet på sjalet) 🙂

    66. Så flotte farger😍. Hadde vert spennende å prøvd det 😊. God helg, og takk for flott blogg 🥰

    67. Herlige farger.😍 Nå sitter jeg her og drømmer meg bort. Fikk så lyst å samtidig klemme på garnet😄Fristende å dra kortet😁

    68. Helt nydelige farger😍 Har aldri prøvd meg på å strikke sjal, men ønsker meg veldig et til å ha i sydligere strøk på litt kjølige kvelder. Så kanskje dette er en gylden mulighet?

    69. Jeg er ikke så veldig dreven i strikkingen ennå. Har kun strikket sokker i noen år, og kun en Mariusgenser.
      Men med dette garnet, kunne jeg jo forsøkt meg på nye og spennende ting. Fargene var NYYYDELIGE. 🥰

Siste innlegg