En kjapp`en før middag!

 

Det var meldt en del regn og labert vær i dag, derfor var planen min å bare surre rundt i pysjen 🙂 Satt her
å malte og koset meg, registrerte at det var sol stort sett hele dagen…? Gikk på kjøkkenet for å lage mat og da bestemte eg meg for at eg MÅ ut på tur! Laget en stor skål med deilig Tunfisksalat og steikte spicy kikerter til – satte bare maten i kjøleskapet. Fikk på meg turklær og dro ut! Så deilig, det blåste en del,
men med 13 gr var det intet problem 🙂

 

 

 

 

På vei ned mot Stokkavannet ser eg svanene kommer…typisk at eg hadde glemt havregryna! Har stort sett alltid det med meg når eg går tur her…Jaja…neste gang…

 

 

 

Det er sååå fint her ♥

 

 

 

Vår, sier de 🙂 Dette er vår!

 

 

 

Pumpehuset er veldig populært om sommeren! Her bades det!

 

 

 

Er nok ikke lenge før roklubben er på vannet igjen, hvis de ikkje allerede er det.

 

 

 

SOOOOL!

 

 

 

 

Ble en god og herlig tur! Vel hjemme sto jo maten å ventet i kjøleskapet så nå har eg koset meg og er klar for kwellen her på Hobbyrommet 🙂 I følge været ser det ut for at eg må ut på tur i morgen også,
full sol lett bris fra vest – Da lukter det strandtur!!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg