En lekker sak dette her – Strikkeoppskrift

Designet av  shadystroll

 

Får i grunnen mer og mer sansen for 2 tråder samtidig: 1 tråd Merino og 1 tråd mohair/kidsilk – Eg syns det er herlig å strikke med + det er deilig å ha på. Holder jo FORTSATT på med den der jakka mi…sukk…Hobbyrommet “ødela” for litt strikkeprosjekter ja, må skjerpe meg 😀 Den genseren seilte rett opp som en soooleklar favoritt
i øyeblikket, ser jo for meg at eg lett kan forlenge den litt og få meg en skjønn tunika 🙂
Åsså det der sirlige og lekre mønsteret da!! ♥

 

 

Designet av  shadystroll

 

Utringningen er absolutt innafor og ingenting blir blottlagt om du skulle være rett for det. Sånn egentlig burde jo denne vært på pinnene for lenge siden sånn at eg kunne ha brukt den fremover…eg har jo havnet på Drodlekjøret vettu….+ eg må få gang på noen Perlerier og swosj så havner strikkinga litt lenger bak i køen…Planen har hele tiden vært at strikking og sånn skjer på kwellen når eg skal kose meg foran tv, men så syns eg ikkje det er noe kjekt på Tv….så ja, da blir eg sittende på Hobbyrommet da vettuIkkje sant…!?

 

 

SUGAR CONE SWEATER
Bildene over
Fra str 88 cm til 139 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Fredag, men ikkje heeelt helg ennå! Skal jo ut på en kjapp handel før eg må prøve å shaine over litt her hjemme. Blir ikkje helt helg uten det! Vaska gulvene her om dagen, men en liten støvtørk hadde jo gjort seg 😀 Amira kommer her etter jobb og det blir koselig med litt kvalikktid med henne, skal lage taco. Det har me ikkje hatt siden eg fikk nye tenner hehe Nå går det forresten helt fint å spise alt mulig, men eg kan fortsatt ikkje bite av noe, dvs eg må brekke/skjære opp før eg putter det i munnen. Altså, egentlig ikkje noe nevneverdige problem. 0 sår de siste uke, så eg trooor det nå er helt leget. Neste plan er nå å få “pusset opp” tennene oppe, dvs: Kun en vanlig tannlegetime hvor eg gir tennene mine til tannlegen åsså pusser og fresher hun de opp 🙂 Så herlig vettu hehe

Vel vel, eg får komme meg på beina og starte dagen i litt langsomt tempe mens kroppen faller inn i formene sine.

I morgen trekker eg en vinner i GIVE AWAY`n!

 

 

HA EN FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Herlighet noe å delikat og lekkert!
      Usedvanlig fin genser 🥰
      Go helg til dokker

    2. Wow, der er sannelig genseren jeg har “lett” etter.:) Likte alt med den, utringning i halsen og det ser sannelig ut til at den er i litt a-fasong, stemmer det mon tro? Må ta meg en tur inn på Ravelry å sjekke!! Nå løper jeg å kjøper! :)))
      Takk for at du fant den for meg. <3

Siste innlegg