Kjeder meg…

 

Har alltid elsket å tegne så det blir jo litt feil å si at eg kjeder meg, men det blir likevel lite produktivt om du skjønner. Tegner ikkje noe spesifikk, sitter egentlig bare å drodler. Kan ta meg dagevis før eg føler eg er i mål med noe, blir eg ikkje fornøyd går det rett i bosset.

 

 

 

 

Siden eg likevel var en tur innom Ikea i dag svippet eg også innom Staples på vei hjem, eg glemte jo å kjøpe ei A3 blokk med fargeark sist….I dag klarte eg å kjøpe FEIL!! Mulig!? Blokka eg kjøpte var en blanding av A3, A4, A5 og A6….Kun 15 ark med A3…Ett ark i hver farge….eg trenger 2 ark i samme farge, ikkje sant?!?!
Er jo like langt da…sukk…

 

 

 

 

Fant meg et par til nummer av tusjer eg ikkje hadde, 0.8 mm og denne over her som er 0.05 mm! Det er tynt det, men helt perfekt til drodling hehe Mulig eg har drodling på hjernen, men når eg sitter sånn og bare lar ting skje på arket popper det alltid opp andre ideér på forskjellige ting 🙂 Så helt bortkastet å drodle er det slettes ikkje. Plutselig så spretter eg gjerne opp og vasker stuegulvet f.eks, eller, som i dag…

 

 

 

 

…fikk eg nå ryddet ferdig i alle skuffene i skjenken. H A M S T R E T diverse lys på Ikea i dag. Fant ut at eg like greit kunne kjøpe lys i kun hvitt, det er jo egentlig (nesten) bare til høytider eg skifter farger (rødt og gult). Disse 3 supersmale og lite ubrukelige skuffene er jo perfekte til telys! 2 skuffer med vanlige 6 timers og det 3. er det duft telys – Grønne Epler og Vanilje ♥

 

 

 

 

I de 2 skuffene som er litt større, men fortsatt like ubrukelige hehe Disse 2 + de 3 minste er vært “hjemmet” til masse nips og skrot. Når man ikkje visste hvor noe skulle, ja så havnet det her + mange år med bursdagskorter! Skuffene er perfekte til Kronelys. Hadde planer om noen plastbokser som eg skulle fulle de store skuffene med for å ha lys i, men plastboksene ble enten for lave eller for høye. Vel, da ble dette løsningen 🙂 Akkurat nå er det 80 lys i disse 2 + Deilige duftlys 🙂 Tror eg skal ta å tenne et her inne på Hobbyrommet ♥

 

 

 

 

Rimelige kubbelys er gøy, kjøpte litt for eg må teste de først. Men ja, helt ærlig? Eg syns som sagt at Nille er blitt dyrt….da er det billig med 15 kr for høye kubbelys på Ikea, men har som sagt aldri hatt disse før. Ellers kjøpte eg en del pakker med de der Zip plastposene – Gode å ha og brukes til det meste 😀

Okiii….Torsdag er en kjedelig Tv kwell (syns eg), er i grunnen veldig lite eg ser på tv – Er det et program eg vil se ser eg det ofte på Sumo. Derfor blir eg nok sittende…

 

 

 

 

…her inne på Hobbyrommet å drodle og surre. I går satt eg i stua å så Farmen da ble det strikket en del på skjerfet og eg må snart frem med rutearket! Jepp, eg trooor eg må drodle meg et mønster som eg kan strikke inn med Intarsia teknikken – Det kan bli bra…sikkert.

I morgen er det ut på handle igjen, da er det ukehandel for oss. Skal lage taco for Amira kommer her etter jobb i morgen. Det kommer ut et spill som GamingEntusiastene i familien skal; Dib og Eirik skal spille hehe Derfor tok eg faktisk å shainet  på rommet til Dib nå i kwell, så kan han kose seg litt. Han jobber sent og tidlig, ofte 10 timers vakter så han er omtrent kun hjem om å sover. Men i natt blir det nok gaming ut helga,
men noen timers pause hvor jobben må gjøres 🙂 Vel vel...

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

10 kommentarer

Siste innlegg