En Lekkert Sak! -Strikkeoppskrift

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Ingen hemmelighet at eg har en stor svakhet for raglanøkning/felling, eg sluker det meste rått så lenge alt skrår opp mot halsen 🙂 Skulle bare ønske at Marius fantes med raglan….OG med mønster i raglanøkingen…Ja eg vet, muligens mye å be om, men men. Eg har jo strikke meg en Fanajakke med raglan så eg kan jo fikse det selv. Har lenge hatt planer om en ny Marius til meg selv, men siden eg nå akkurat har mistet garnet til en Marius blir det nok ei stund til. Alvorlig talt, nå snakker eg meg helt bort her, eg som også føler meg feberfri!!

 

 

 

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Men altså, sjekke denne lekre her!! Nydelig! Strikkes top/down med en “typ” raglan som var utrolig fin!♥ Må nok nappe denne til meg og siden eg ikkje er så fan av tynne merionogensere hadde eg bytte det hele ut med alpakka – Tenkt så herlig: En lett, og luftig alpakkagenser i oversize? Ahaa man må jo bare elsker det!

 

MIA SWEATER
Bildene over
Str fra 110 cm til 141 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, da er det fredag og eg KAN merke en bedring i formen hvis eg virkelig legger go`viljen til. Våknet ikkje med feber i dag og eg har heller ikkje vondt i hodet, halsen er bedre, men eg har vondt i nesen!?? I går var hodet vondt, derfor var eg “Off” det meste av dagen, våknet f.eks kl 23 i går kwell….! Sånt liker eg ikkje, kom meg under dyna igjen kl 4 i natt og våknet i halv 10 tiden – Så eg er innafor hva antall sovetimer gjelder 🙂 Satser på at det er på retur! Skal bli med å handle i dag, ikkje fordi eg føler for det, men fordi me skal hente krabbe. Sannheten er den at det er enklere å bli med enn å forklare veien hvor krabben skal hentes….Ikkje sant!? Dessuten skal det blir herlig
å lufte seg. Hodet er surrete så eg skal i allefall ikkje kjøre bil. Planen min er å kjøpe nye dufter på handleturen, ja som nye shampoo, bodylotion etc for i dag skal det dusjes! Gjett om det trengs eller!?!? Når man er så dårlig at man ikkje orker det er det ille altså! Vel hjemme igjen vil eg tro dagen tilbringes på Hobbyrommet, føler ikkje for
å leke husmor i dag
, så at det mest som sto før eg ble syk forsatt “står” får eg prøve å leve meg…..
“Livet med 2 mannfolk i hus”. *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Det var en nydelig genser det 🥰. Oppskrift er kjøpt! Kjøpte nylig mitu til et lignende prosjekt, men spørs om det blir alvorlig revurdert nå 😂

Siste innlegg