STRIKKEMEKKA kansellerte Garnkjøpet mitt!

 

Eg nevnte her i bloggen for et par dager siden at eg hadde gjort noe som eg visste mange av dere ville bli glad for – Eg gleder meg vilt til å dele det! Men, dessverre så er den glede avslyst, fordi NOE (Les: Strikkemekka) gjorde en feil…Ikkje sant!! Når eg første og endelig shopper meg litt garn så går det rett i dass! Det var min første shopperunde på Strikkemekka og det ble altså totalt skivebom. Som alle andre garnfanatikere så benytter eg meg selvfølgelig av gode tilbud og i min iver hadde eg endelig fått planlagt en Marius til meg selv og X-antall koselige Garn Give Away her inne, men som sagt: Det er avlyst…Et døgn etter min bestiller, som også er betalt kom nemligen denne mailen ramlende inn i min mailbox:

 

 

 

 

Å ja, det var et meget godt tilbud, ingen tvil, så eg kjøpte meg 3 Garnpakker, det er eg sikker på at også du hadde gjort? Hvem ville ikkje? Streifet meg dog aldri at det var en feil, Strikkemekka er jo ei diger garnshappe og har nok muligheten til å gi sine kunder gode tilbude fra tid til annen, men ikkje denne gangen….Det var en feil! Eg vet om mange som må betale for sine feil….som f.eks meg selv. Nå er eg ingen bedrift til sammenligning, men skjer det noe med noe av det eg lager og andre kjøper av meg? Vel, det får bli på min kappe – Noe eg syns er rett og rimelig! Meeen sååå vet eg jo også at Strikkemekka har loven på sin siden…“hvis det fører til et urimelig tap for bedriften”. Skjønner den, eg er ikkje dum, men det er akkurat like surt. De kunne i det minste latt meg f.eks få kjøpe den ene av de 3 garnpakken til tilbudsprisen eg kjøpte den til…Jaja, så lenge var Eva i paradis, ikkje det?

Så da? Desverre ingen saftige Garn Give Away i nærmeste fremtid, det har Strikkemekka bestemt, i steden for kan du bli med på DENNE GIVE AWAY`n – Trekning i morgen lørdag.

Å ja, selvfølgelig er eg skuffet, ja eg ble faktisk ganske pizzt i går morges, om det skyldes de 39 eg hadde i feber, eller om det bare var det faktum at eg ble snytt for 66 deilige ullnøster…? Hmmm søren ikkje godt å si...
Kjipt + det føles veldig urettferdig….selv om de har loven på sin side

Nå skal eg atter eg gang prøve å sove av meg siste rest (håper eg) av elendighet i denne kroppen…

 

 

NATTINATTI
(God Morgen)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

10 kommentarer
    1. Surt, Hvor stor var “feilen”? F.eks manglet det en eller to nuller på slutten av en sum slik at det blir et reelt tap for bedriften Altså utsalgspris betydelig lavere enn innkjøpspris? Eller var det bare at fortjenesten var for liten?

      1. Da eg shoppet sto det 139 kr med store røde bokstaver, men det riktige skulle vært 50% (Dvs ca 500 kr) Så de “TAPTE” ca 1000 kr på hvis eg skulle få mitt kjøp…Ikkje sant, mye penge for en diger bedrift…sukk

    2. Det der var dumt.Håper du alikevel får en fin helg.🤧🤪🙃😶‍🌫️

    3. Kjedelig. Men tenker på reklamen som kommer i postkassa. Der står det jo alltid med minimal skrift at det er forbehold om feil. Hm. Står det noe slikt inne på Strikkemekka? Kverulant? Jeg? Ja, noen ganger
      Har en toppers fredag. Klem fra Liv

    4. Hei.
      Æsj at den helsikkens EDB’en ikke alltid kan virke!!!
      Vi beklager dette så utrolig mye, men det skjedde en teknisk feil som gjorde at strikkepakker som kostet over kr 1300 kostet 139. – Om du ønsker så kan du få 60% rabatt på ord.pris som beklager eller et gavekort på kr 200

      Vi hadde over 200 strikkepakker som nærmest ble gitt bort gratis og vi kunne dessverre ikke tape hundrevis av tusen på en teknisk feil.

      Og ja som noen kommenterer her så står det om dette også i vilkårene, men ja vi skjønner at det ikke hjelper deg dessverre.

      Hilsen en daglig leder hos Strikkemekka som er skikkelig flau og lei seg at det av en eller annen grunn har skjedd en teknisk feil.
      Som alltid får IT avdelingen skylden 😀😀

      1. Eg svarte dere på mailen som eg fikk, men dere har ikkje respondert der. Blir nok ingen garnpakker til 60% på meg, eg shoppet med tanke på å lage til Give Away bla her på bloggen og benyttet meg derfor av et godt tilbud. Eg ønsker å få refundert pengene eg betalte, mer enn det trenger eg ikkje for sannheten er at eg har mer enn nok garn 🙂 Til neste gang håper eg dere heller kan stå inne for evn feil, i det lange løp er det mindre å tape på det.

        1. Hei igjen. Ser jeg har fått en mail fra deg. Jeg er bortreist på ferie ut uka, men skal sette meg inni saken skikkelig så kjapt som mulig så får du svar fra meg. Ønsker deg en fortsatt fin dag

    5. Spørs om ikke kjøpsloven er på din side, Gro. Ut fra det jeg har lest om saken, skal og må du forstå at prisen er feil. Slik de laget annonsen, er det sannsynlig at du forsto art det var feil pris. Elkjøp har gått på en lignende smell og måtte levere for noen få år siden.

Siste innlegg