Hva shoppet Vibbedille på RINGO??

 

Før eg gikk tur i dag hadde eg lovet meg selv en tur innom Ringo (Randaberg)Ååå for en nydelig Lekebutikk! Elsker den butikken, den er ikkje stor, men den inneholder alt! Merkelig nok var eg ikkje kundemedlem, men det ble
eg i dag….Barnets Bursdag? Ehee
det må jo bli 27.08.1970 det da…Gøy! Skulle egentlig bare kjapt innom å ha et par bokser med rødt glitter (Er jo i gang med Julen her på Hobbyrommet) men det blir aldri en kjapp tur!! Gikk jo rett på ei ny hylle i hobbyavdelingene….! Shit eg ble stormende forelsket!! Se på den spraymalingen da!?!?! Denne var berre lekker! Du skulle sett alle de flotte fargene, eg nøyde meg med kun 1 i dag for eg må teste først, selv om hun i butikken lovpriset den. Hun hadde bla lakket mye som sto ute og hadde holdt seg fint – Lovende!! Dette er ikkje vanlig spraymaling på boks, det er vannbasert Acrylmaling – Digg! Passer suverent med tanke på den Acrylmalingen eg venter på i forbindelse med det som garantert blir ei ny dille: Dotts Mandala! Måtte bare maling OG verktøy komme i posten snart…*Utålmodig*, men nå kan eg i allefall tilberede litt som eg skal
prøve å dotte på – Det er bare å glede seg, me kommer til å bli fullstendig dottedirusk!

 

 

 

 

Du som kjenner meg vet at eg samler på mye, eller i allefall på ting som kan brukes til andre ting; Som f.eks sjokolademelkflasker! De er utrolig flotte og eg har de i flere størrelser – Eg har “matet” han Dib med disse
(Eg liker det ikkje haha) og eg tar flaskene 🙂 Så dette er første test, ser lekkert ut da, her er den helt våt….

 

 

 

 

…og akkurat som eg drømte om; Den blir nydelig matt og lekker! Blir ikkje bedre enn dette!! Å ja, eg kjenner at eg skal gi Ringo en ny visitt om ikkje så lenge…De hadde alt for mange flotte farger til at eg kun kan
nøye meg med en turkis….No No No, det funker ikkje! *ler*

 

 

 

 

Er du innom Ringo…vel…Eg anbefaler å sjekke ut klistermerke”avdelingen” – Dette er de best på, flott utvalg og stadig påfyll gir økt lyst til å stå å se gjennom og plukke med seg 🙂 Ble 5 ark i dag som eg ikkje har, det er store ark og priser er 27 kr, slettes ingen upris når man ser hva man må betale de fleste steder.
Eg er nå i allefall fornøyd!

Hva eg bruker de til? Vel, for det første syns eg det er “kjekt å ha”. Kjekt f.eks når Alma Sofie sitter her å maler bilder, hun supplerer med klistermerker for å slippe å male figurer hehe Hun kan helt klart bli kunstner en dag 🙂 Selv bruker eg de der de måtte passe; I filofax`n, på korter, gaver etc. Aldri feil å ha litt utvalg i skuffa 🙂

 

 

 

 

Heldigvis husket eg å kjøpe det eg kom for, noe annet hadde vært dumt siden eg nå må perle noen nye pingviner som trenger litt glitter på seg. Bunny snappet jo til seg de 2 pingvinene eg viste tidligere – Og det selv om de ikkje var til salgs *ler* Ingen problem, er bare å perle et par nye 🙂 Setter pris på de som liker hva eg lager
og pingviner til jul er absolutt i vinden.

Tja, eg har mer enn nok å sette fingrene i her på Hobbyrommet, ute plaskregner det og det skal det gjøre helt til neste uke…Tok meg en nap på 1,5 time og våknet kl 20 – Gjorde godt så nå kan eg holde det
gående utover kwellen 🙂

 

 

 

KOS DEG
og God Natt

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer
    1. Akrylmaling på boks, på leketøysbutikk.. Hmm.. foreløpig meldt finvær på lørdag.. Hmm.. hmm.. hva kostet sånn boks? Hehe.. 😜🐰

      1. Det er en såkalt “Voksen” Hobbyavdeling da….Taggere bruker visst nok disse boksene hehe
        1 boks 165 kr, men den var tung så eg satser på mye maling opp i der 🙂

    2. Tror faktisk vi har Ringo her. Må sjekke ut, for klistremerkene var jo så stilige, og ikke dyre.
      Spennende hva du skal lage med/ av flasken. Kan kjenne meg igjen i hva jeg har vært; “Kjekt å ha”, men nå har jeg skjerpet meg og sluttet å tenke slik ( tror jeg)

Siste innlegg