En Rev etter Gratis Strikkeoppskrifter…

Designet av Louise Walker

 

Eg vet, både du og eg liker gratis strikkeoppskrifter, trenger ikkje legge skjul på det. MEN, når det er sagt; Eg lar ikkje prisen på ei god oppskrift stoppe meg om det er noe eg virkelig vil ha. At en designer er gavmild er flott,
men det betyr ikkje at man skal utnytte dette eller misbruke oppskriftene som koster noen kroner. Hvis man bare gjør det for en vane å anerkjenne opphavet også på gratis oppskrifter så har man sitt på det rene 🙂

Har surfet litt og samlet en liten bukett som kan egne seg til fine smågaver til Jul, ja for dette er jo noe en hver kan ha brukt for, både store og små 🙂 Finn noe garn som passer i lageret ditt, bruk helga på å være produktiv og på mandag sitter du gjerne igjen med en gave eller 2 som ikkje har kostet deg ei krone. Kun masse kjærlighet i hver eneste maske og ingenting betyr mer enn det ♥ Det er jo DET som er grunnen til at me strikker gaver ikkje det? KOS deg sier eg bare 🙂

 

FOX SLIPPERS
Bildet over
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Louise Bollanos

 

BUNNY BABY BOOTIES
Str 6 til 9 mnd

 

 

 

 

Designet av Anna Lange

 

CHRISTMASE EVE SOCKS
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Louise Bollanos

 

CELTIC CABLE FINGERLESS GLOVES
Dame størrelse

 

 

 

 

Designet av Mirella Moments

 

Eg har lenge tenkt at eg trenger et slikt! Har så mye hår at det fort kan bli noe
bale med å alltid dra ei lue over hodet.

 

HEADBAND WITH A TWIST
Str 56-58 cm i hodeomkrets

 

 

 

* * * *

 

Ahaa endelig senker helgefreden seg her også! Hadde jo planlagt ei stille og rolig helg i bobla meg, men men, eg får satse på en søndag i bobla i det minste. Startet dagen med hårfaring og dusj, ut å hentet Dib på jobb kl 14 før me plukket med oss mor mi på vei hjem. Jepp, du kan vel si eg ga lørdagen min til henne 🙂 Nå blir hun værende hos oss til Ali kjører henne hjem til leggetid. Er som regel alltid koselig når hun er her, blir mye skravling og strikking. Hun er flinkere å kombinere strikking og skravling enn meg, men men. Var meningen hun skulle starte på et par Wollmeisesokker, så eg nøstet opp hespen opp for henne, men så fikk hun lyst å strikke noen andre sokker. Så ja, da var det en tur på lageret mitt og nå blir det AlpakkaForte sokker på meg JuHuuu Det blir digg! Like DISSE skal hun strikke! Nå tar hun seg en kwil på sofaen så får eg litt Me-Time for Dib gamer, Ali lager deilig middag og Amira er på jobb 🙂 Uansett: Det blir dansing til kwellen og eg GLEDER meg og alle våre stemmer
går garantert til Jørgine! Woop Woop! Hun er berre RÅ!

Tror eg skal benytte meg av den timer hun kwiler til å høre på min faste Podcast som kommer hver fredag, så travelt har det vært! Har ikkje hørt den heller ennå! Jaja søndag i morgen og den skal holdes hellig!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg