Deilig SokkeMani

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn


Ahaa
helt perfekte sokker, strikket av mor mi! Greit når eg bare kan gi henne garn og få sokker i retur strikket akkurat slik eg ønsker 🙂 Ønsket var sokker som ikkje var stramme, men litt sånn kosete og leggen måtte være lang og akkurat det fikk eg 🙂 Sokker uten noe mikkmakk, bare helt enkle!

 


Hun la opp 72 m på pinne 3 og strikket 2 rett 2 vrang så langt som eg ønsket, leggen er ca 24 cm lang!
Helt toppers! Hun har strikket sin egen og het vanlige hæl, men bruker forsterket hællapp noe som alltid
funker helt toppers! 🙂 Til slutt er det full fart ut til tåa 🙂

Sokkene er strikket i Alpakka Fortè som eg har vært så heldig å fått tilgang på
og det er virkelig et nydelig garn til sokker ♥

 


Hvis det er NOEN som virkelig strikket skikkelig flott så er det mor mi!
Det er så jevnt og fast, akkurat som en maskin hehe

 

Forsterket hællapp

 


Fikk denne i fanget av Amira! Nå skal den fixes litt! Hun syns den vipper litt mye ut i linningen så eg skal prøve å trekke den litt sammen. Enten så plukker eg opp masker langs kanten og feller med I-Cord eller så skal eg prøve å bare hekle en fastmaskekant og trekke det sammen. Siste utvei blir i så fall å sy inn en tynn tynn strikk – Får se hva som funker best 🙂 Har du noen erfaringer med dette? Hva funket i såfall best for deg? Sååå skal eg skylle ut av den igjen, frøkna har jo sølt på den! haha Og SÅÅÅ skal hun få tatt bilder med den på seg,
vet at flere av dere har etterlyst det 🙂

Planen akkurat nå er å sitte å slappe av litt, har jo tross alt vært på farten i dag og skal snart ut igjen! Ble ingen prøver hos legen i dag fordi eg hadde jo SELVFØLGELIG tatt den ene lille tabletten eg IKKJE skal ta når prøver skal tas! Sååå TYPISK! Mulig liksom!?!? Vel vel så da må eg ut igjen en annen dag, men men

Om en times tid er det ut med Dib og det er klart for nok en Gradering og eg gleder meg som vanlig for det er skikkelig kjekt 🙂 Spennende også!

Vet at SnapChat har hatt problemer, i allefall det siste døgnet, men kanskje det kommer litt snapper for den som ønsker å se det. Å nei, det er ikkje utlevering av barn hehe Dib er over 17 og bestemmer det fint selv, bare for å ha sagt det 🙂 Blir vel helst at eg filmer vanlig siden det er det han ønsker da han bruker filmene til
å forbedre seg selv 🙂 Men ok, me får skravles etter hvert!

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTERS KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Spent og veldig STOLT Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Herlige sokker, enkelt og greit😊. Sånn like eg og. Har og noe Alpakka Forte, må nok prøve meg på det. Herlig farge. En snill mamma du har ❤️. Ha en god ettermiddag og kveld. Jorunn

    2. Flotte labber i en fin farge. Heldig du.

      Jeg har en del nøster av det garnet, Alpakka Forte, og lurer på om det er slitesterkt til labber?

Siste innlegg