I dag fyller eg 50 (!!!) og du skal få en flott gave!

Reklame | Poster Store

 

Det er neste så eg må klype meg i armen! Eg 50!?? Naaaj, kan da ikkje stemme!? Som eg har sagt sååå mange ganger før; Eg føler meg ikkje en dag over 25! Da er det jo ingen sak å bli 50 🙂 Dessuten er det veldig betryggende å både vite og ikkje minst kjenne på det at eg fortsatt har barnet i meg! Å ja, eg kan både være fjollete og ikkje minst barnslig, det finnes vel ingen regler for at man må slutte med det?
Ikkje noe eg har hørt om i så fall 🙂 Uansett, 50 er kun et tall og ikkje noe mer enn det.

Men du? Når det er bursdag, ja da trenger me gaver, ikkje det?

 

 

 

 

Som du muligens har sett tidligere så har eg hatt et samarbeid med Poster Store siden i fjor sommer, inni mellom så blogger eg litt om de. Har vel hatt 3-4 tidliger “oppdrag” og eg har vært kjempefornøyd! Den ene gangen ga eg alt til Amira siden hun hadde helt nyoppusset rom. Da var det kjekt å lage seg en herlig bildevegg 🙂
Kvaliteten på både bilder, og ikkje minst rammene er helt upåklagelig!

 

 

 

Eg har kjøpt en del bilder til oss også, som f.eks til vaskerommet og kjøkkenet. Nååå ser det forøvrig ut som me har fått tak i det siste møbelet til kjøkkenet og DA kan endelig bildene komme på veggen.(TTT) Men! Eg har også kjøpt en god del rammer i alle størrelser uten bilder eller plakater til. Det er de enkleste rammene å montere, helt uten såre fingertupper eller brekte negler. Har laget til noen rammer av idrettskarrierer til Dib, og flere skal det bli.

Bare for å si det, eg har kjøpt en del rammer fra diverse butikker og syns ofte de skrangler(?), men disse,
ja de er faste og stødige – om du skjønner hva eg mener?

 

 

Foto: Poster Store

 

Inne på Poster Store finner du bilder, poster og plakater med alt du kan drømme om av motiver!
Uansett hvilken stil du måtte ha så finner du garantert noe, til ett eller flere rom i hjemmet ditt 🙂

 

 

 

Foto: Poster Store

 

Når det kommer til rammer får du de i flere farger og material.
Frem til nå har eg i grunnen bare gått for svarte metallrammer.

 

 

 

 

Dette er bildet skal forstørres, settes i ramme og opp på veggen med det! Eg visste jo ikkje dette var et blinkskudd før eg zoom det inn! Haha Elsker dette bildet!

 

 

 

I går prøvde eg meg på noe nytt, jammen gikk jo det også helt fint! Var ingen problem å legge et perleri i denne ramma! Det er den største ramma som er hos Poster Store – 50X70. Er ikkje bare bare å ta bilde av et bilde uten å få gjenskinn. Kult bildet, ikkje det? Spørs om eg ikkje må bestille flere rammer når dette ble så bra!

 

*

 

Men altså! Nå fikk eg da spørsmål om eg ville ha flere bilder/rammer og diverse. Siden det er min bursdag i dag spurte eg om eg heller kunne få Gavekort som eg kan gi bort til noen av dere som pleier å besøke meg her på bloggen (Det syns eg virkelig dere fortjener!). Det var ingen problem! Så gøy vettu!

 

JuHuuu Da har eg altså 2 GAVEKORT á hele 1000 kroner! Ikkje bare er det mye penger, men nå har du virkelig muligheten til å f.eks lage den en lekker bildevegg! Om du har masse fine bilder som du har tatt selv, ja da bestiller du bare rammene – Du kan kjøpe akkurat hva du vil inne hos Poster Store om du vinner et Gavekort, det eneste som ikkje er tilgjengelig er Selection Plakatene, men ikkje vær redd, det er vanvittig mye annet flott!

 

Det du må gjøre er som følger: Ta deg en tur innom hos POSTER STORE, se hva du liker og fortell
i kommentarfeltet hvilken plakat som er din favoritt! Da er du med i trekningen av et Gavekort på hele 1000 kroner! 2 vinnere blir trukket LØRDAG 29.august 🙂 Så spennende og SÅÅÅ gøy!

 

Men nå?
Ja nå skal eg kose meg med noen skikkelige DIGGE skiver!
Fikk nemlig levert en ENORMT flott frokost på døra i morges! Fra hvem? Nei det vet eg ikkje…ennå!

Tusen Tusen Takk til hvem du enn måtte være, det satt eg virkelig pris på ♥

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
AMAZING DAG!

Det skal eg!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille som nå er 50! 🙂

111 kommentarer
    1. Gratulerer hjerteligst med 50-års-dagen.Håper den blir kjempefin.I grunnen er det vel bursdagsbarnet som skal ha gave,er det ikke????? Vel,jeg sender deg mange gode tanker på dagen din.
      Å du,ikke ha meg med i trekking av noe premie er du snill.Haha. Du skjønner,jeg lager bilder sjøl å pleier da å kjøpe mine rammer hos Bohus. Veggene her er omtrent tapetsert med mine egne “kunstverk”.Herrefred sier jeg bare……hahaha…

    2. Hipp hipp hurra for deg, håper du får en fantastisk dag 🎈
      Selv er jeg ikke så glad i å feire egne bursdager, det er noe med at det er mer moro å gi enn å få.
      Ikke er jeg så ivrig på giveaways heller, men denne kunne jeg ikke motstå!
      Elzste datter fyller 31 år på lørdag, og selv har jeg bursdag om en uke. Om jeg skulle være så heldig og vinne deler vi gavekortet – og så kan vi ramme inn bildecollager av hennes tre barn – det hadde vært stas 🌞
      Mine favoritter er Morning Sun og Vassgress – umulig å velge…
      Nok en gang – ønsker deg en super dag med masse garn, perler og den fine familien din ❤️
      Klem fra Margaretha

    3. Gratulerer med dagen 😊
      Var inne på Poster Store og her var det mye fint.
      Synes Highland Cow var nydelig 👍

    4. Gratulerer med stor dag! Håpar familien steller fint med deg i dag. Du fortener det!

    5. Gratulerer med dagen 😀⚘🥂 de fleste plakatene der inne er jo flotte 😍 men akkurat nå så jeg en poster med “hvilende kronhjort” 😍😍😍 tror jeg må kjøpe den til min elskede, jegeren 😉🥰 håper dagen blir flott 👍👍🥰

    6. Gratulerer med dagen 🎊🥳 Min favoritt er
      Dissolve Me Poster. Nydelig poster der man kan reflektere seg bort i timesvis 🌸

    7. Du slår til igjen i kjent stil. Finnes bare en av deg, og du er helt topp. Uredd, sporty, kreativ og modig.
      50 år er som su skriver bare ett tall, men et tall som rommer mye erfaring og styrke til å være seg selv og gi litt F&¤%.
      Mange flott posters, og vanskelig å velge ut bare ett. Derfor har jeg landet på: Line Art Figure nr.1 og nr.2. Sier vel litt om meg.
      Gratulerer og Klem til deg. Nyt dagen i dag,
      Liv.

    8. Gratulerer masse med dagen!🌻🌻🌻 håper du får en nydelig dag😊 en av mine favoritter er Dandelion wish poster😊

    9. 🎉Hipp Hipp Hurra🎉 Gratulerer så masse med 50 år`s dagen🎂 Håper du får en superfin dag med masse kaker og gaver i massevis🥰

    10. Gratulerer så mye med dagen🌸!
      Yosemite walley river plakaten er en av mine favoritter, men det var veldig mange fine der😊

    11. Gratulerer masse med dagen🌞håper du får en flott dag, fylt med det du måtte ønske❤

    12. Gratulerer så mye med dagen! 🎉🎊 Håper du får tid i boblen din og at du blir gjort stas på med mat og oppmerksomhet fra dine nærmeste!

      Skulle jeg vinne hadde jeg trengt rammer for å få opp minner fra mine nærmeste på veggen ❤

    13. Gratulerer så mye med dagen! Det neste ti-året kommer til å gå fort, du merker det nesten ikke 🙂
      Som du sier, man skal være barnslig, hele livet, det er viktig!
      Boat in the lake synes jeg er fint 🙂
      Kos deg masse i dag!

    14. Hipp hurra for deg idag!! Håper du får en knallfin bursdag!!
      Jeg likte Lyng plakaten. 😃

    15. Gratulerer deg masse med dagen. Håper den blir superbra.
      Når det gjelder plaketene ville jeg nok valgt et naturbilde…… men hvilken….. det bestemmer jeg OM jeg skulle være så heldig å vinne. Kos deg og nyt dagen.

    16. Gratulerer masse med 50-årsdagen din 🙂
      “Arch at sea” må bli min favoritt <3

    17. Gratulerer med dagen🥳🥳
      Vanskelig å velge, er så mange fine plakater 😍😍

    18. Gratulerer så mye med 50-års jubileum! 🙂 Ble selv 50 for 4 dager siden, så jeg håper jo selvsagt å vinne en gave til meg selv! Men du burde jo fått en gave du også, synes jeg.Så hvis jeg skulle være så heldig å vinne så deler jeg gavekortet med deg 🙂

      Utrolig mye fine postere, så det er vanskelig å plukke ut noen. Er litt svar for naturbilder, og har plukket meg ut Mountain Lake som en av favorittene (https://posterstore.no/plakater-posters/bestseller/mountain-lake-plakat/)

    19. Gratulerer så massse med din store dag 🙂
      Har mang en gang vært inne på poster store og drømt meg vekk i alle dei fine plakatene som er der. Vanskelig å velge, men i dag var det tunel of love som fanget min nyskjerrighet 🙂
      Håper du får en fantastik bursdag 🙂

    20. Gratulerer så masse med dagen din 🥰Måtte tenke tilbake når jeg selv var 50, det er ganske lenge siden det😁
      Så mange flotte plakater på Poster store!!! Har ikke kommet meg gjennom alt enda, men falt for en som het Tre Refleksjon. Den tror jeg at jeg kommer til å kjøpe uansett om jeg vinner gavekort eller ikke. Er i ferd med å flytte til en lettstelt leilighet og vet nøyaktig hvilken vegg jeg skal ha den på😆
      Kos deg på dagen din, håper det blir en fin feiring❤️

    21. Hei, og gratulerer hjerteligste med dagen.
      Så generøst av deg.
      Det å fylle 50 er helt utrolig fint da en kan gled deg over et sinn som bare er halvveis i tallrekken. Nyt hver en dag, det blir bare bedre og bedre..
      Stairs plakaten finner jeg utrolig vakre, men mange av disse plakatene kan virkelig ta pusten av en…
      Nyt dagen, du er stjernen i dag.

    22. Kjære vene, det er håpløst å si noe som er finest…for alle er jo helt nydelig 💕 lion brothers var fin da😍

    23. Gratulerer så mye med 50 års dagen Vibbedille ❤

      Ønske deg ein flotte dag sammen med dine nære og kjære !

      Så håbe eg at me treffes om ikkje altfor lenge 😍 Savne drøset vårt ❤

      Bursdagsklem frå Tante Ulla ❤

    24. Hei og gratulerer så mye med dagen 😊🎉
      Håper du får en flott dag og feiring av dagen😊

      Jeg falt helt for posteren med cat and butterfly.
      Minnet meg veldig om katten til datteren vår som vi mistet 17 august. Dagen før 15 års dagen hennes😞

      Ha en fortsatt nydelig dag😊

    25. Først må jeg gratulere med dagen din i dag, håper den blir superbra🇧🇻
      Hvis jeg vinner vil jeg gi til min datter som har flyttet på studenthybel i Drammen (langt borte fra Bergen). Hun syntes Calm beach og In the reeds posterne var nydelige å ha på veggene sine🤗

    26. Gratulerer med dagen din 🙂

      Det er så mange fine, men highlandkuanog kronhjorten er et par av favorittene. Ellers liker jeg quotsene godt også 🙂

    27. Sååå mye fint der inne! Jeg var ikke klar over dette nettstedet! I «by ved sjø» tror jeg jeg kan drømme meg bort , til en kommende ferietur når covid er under kontroll! Ha en fantastisk 50 årsdag, husk – det er bare et tall! 🤪🎂🍾🥂😂🎁💐

    28. Gratulerer så mye med dagen🎈🎈🎈du er skikkelig herlig tell å inspirere,og man blir i godt humør av deg og dine sprell

    29. Gratulerer såååååå mye med dagen 🙂 håper du får en kjempe koselig dag.. i pysjen 🙂
      må alltid innom bloggen din daglig for å se hva du skriver. En fin start på dagen.
      Jeg syntes den plakaten Funny Giraffe Poster var artig 🙂
      ha en fortsatt fin dag flotte dæ

    30. Hipp hurra for deg, de beste ønsker for dagen din.
      Giraffer i solnedgang, de hadde passet perfekt i min nyoppussede stua.

      Klem klem.

    31. Gratulerer så masse med dagen.

      Det er så morsomt og følge deg, jeg har benyttet mange av dine ideer til mønster. Tusen takk
      Min favoritt er Watercolour Hands Plakat.

      Ha en fortsatt fin dag.

    32. Gratulerer med dagen, håper du får en fin feiring!
      Favoritten min er den som heter “calm beach”, den hadde vært perfekt på det nyoppussede soverommet vårt (med nakne vegger)

    33. Gratulerer så masse meg dagen 😁 Catching up on Reading Plakat ønsker eg meg 🥰

    34. Gratulerer så nye med 50 års dagen, håper du får en kjempe fin dag🎉🎁😊. Var inne å så på plakatene, det var mange fine, men jeg falt for White Flower plakaten. Ha en fortsatt fin dag og feiring

    35. Gratulerer med dagen.
      Veldig vanskelig a velge en plakat
      Water color hands, house on the water, hjørten. …
      Dei er alle så fine

    36. Det er så mye flott på Poster Store at det er vanskelig å velge, men jeg likte godt Watercolor hands plakaten, men mye annet også. Men er det noe jeg trenger så er det rammer 😊

    37. Hurra for deg! Fine plakater! Jeg liker Highland cow og Mountain Road best.

    38. Gratulerer med 50års dagen og kos deg med familie og venner.Mye flott blandt plakatene og velge om skulle bli heldig bli naturbilde med nordlyset og hvite roser som favoritt.
      Ha en nydlig dag.klem😍🎂🍰🍮😀🙂💥🍨

    39. Gratulera med stor dag🎉🌸, håper dagen blir strålende og du får bruke den på det du selv vil. Vanskelig å velge i den butikken der men siden me skal flytte i leilighet så treng me nye bilder og rammer må berre finne den stilen me ønsker😂

    40. Gratulerer så mye med 50 års dagen. Er ikke noe problem med å bli eldre, det er jo egentlig bare en stor fordel😁 Håper du finner noen verdige vinnere av gavekortene.. Jeg har dessverre ikke mer veggplass for flere bilder… Skulle hatt større leilighet😂😂 Kos deg med familien på denne dagen. Klem fra Trøndelag🎂

    41. Gratulerer med dagen! 🎁🎉🥳
      Min favoritt er fliser cactus poster 😊

    42. Gratulerer så masse med dagen din!!
      Hvis jeg vinner denne gangen vil jeg finne rammer til alle de fine kunstverkene mine barnebarn produserer.
      Nå har vi bygget om og fått ettcekstra soverom/lekerom. Hvite vegger med herlige dyremotiv fra poster store, blandet med barnetegninger og bedre kan det ikke bli!!

    43. Gratulerer med dagen! Herlig å bli 50 😉

      Favoritten hos Poster Store må være “Sunrise Beach Walk” 🙂

    44. Elsker alt med peoner🥰🥰🥰.
      De duse, fine fargene som passer perfekt på mine vegger 🙏😁

    45. Gratulerer med dagen 🙂
      Jeg har vært inne på posterstore mange ganger, men ikke kommet meg så langt at jeg har fått kjøpt meg noe der ennå. De har mange fine bilder, og “Forest Sunlight Plakat” er en av mine favoritter.

    46. Gratulerer med stor dag! Jeg synes plakatene av dyr som passer til barnerom er flotte og hadde passet perfekt på rommet til barnebarnet mitt.

    47. Elvis Presley plakaten i svart hvitt er så fin.
      Og gratulerer så mye med dagen. 50 er bare et tall 🌹🌹🌹

    48. Almost love plakaten er fantastisk ❤
      Gratulerer så mye med 50 års dagen ❤

    49. Gratulera så masse med dagen, gode, rause Vibbedille 💐
      Det er jo så masse font å se, umulig å velge noe, dette må jeg bruke god tid på.

    50. Gratulerer med dagen🎉🎈🍰 Pink flowers må vere min favoritt! Ha ein flott dag vidare😊

    51. Gratulerer masse med dagen. Det å bli 50 er greit. Det var før man var voksen når man ble 50. Og du virker fremdeles ung til sinns.
      Posterønske.hm. mange fine. Men Rev fælt jeg for. Skulle hengt den på et soverom på hytta.

    52. Gratulerer så mye med din 50 ærs dag 😀😀😀🥳🥳🥳 håper at du får en kjempe fin dag med dine nærmeste 💗 min favoritt er Northern Lights Plakat som er helt nydelig og det passer perfekt i huset vårt 👨‍👩‍👦🤱

    53. Gratulerer så mye med 50 år’s dagen.Håper du får en knallfin dag med mange pakker.Har fulgt bloggen din i snart 5 år nå og jeg ser frem mot de 50 neste årene med oppskrifter og innlegg.Nyt dagen.
      🌷⚘🌻🌺🌸🌹🌼💐💚❤💛💟💞

    54. Gratulerer med dagen!

      De har mye fint så jeg hadde nok brukt mange timer på å bestemme meg. Men jeg liker Grass by the sea Poster fordi det ligner på et utsnitt fra mitt barndoms paradis ❤️

    55. GRATULERER MED DAGEN!! <3
      Håper du har ein heilt fantastisk dag i dag!!
      Eg falt veldig for Boat in the Lake-posteren. Har sjølv nyleg fylt 60, fekk ikkje feire pga coronaen, men skal ta det igjen, ver trygg <3 Bursdagar er til for å feirast! Hipp hipp hurra for deg i dag <3
      God klem frå Kristin!

    56. Gratulerer så mye med dagen 🎂💐
      Masse fint innpå der, men falt for Watercolour Hands Plakat

    57. Grattis med et halvt hundre dagen blir nok super 🎂🎶☀️🎁
      Its not what we have plakat var den eg likte best 😃

    58. Gratulere så masse med dagen, er vel strengt tatt du som skulle hatt gave 🙂

      Håper du får en flott dag sammen med familie og venner, med kaker og kos.

      Favoritten min ble Northern Lights, den var bare sååååååå fin, siden jeg kommer fra oppi nord får jeg ikke sett meg mett på nordlyset.

      Atter en gang gratulerer så mye 🙂 🙂

    59. Gratulerer så mykje med dagen, håpar du har hatt ein fantastisk dag

      Posteren eg likte best var: Sommer Soloppgang Poster

    60. Gratulera så mykje med dagen 🌸🥂🌸 Dandelion wish er min favoritt 💕

    61. Gratulerer så mye med de første 50! 🎂🥂🍾🌹
      Det var jammen vanskelig å velge, men Latte poster hadde vært fin på kjøkkenet i leiligheten vi flytter til. Ellers burde tenåringen min fått velge, for å dekorere sitt nye rom ☺️

    62. Gratulera med 50årsdagen 😊🎉 Ååå så vil du gje vekk gave, så kjekt 👏🏻 Er masse flotte bilder å velgja i,… men for meg som er glad i kart og geografi vart verdenskartet i svart/kvitt det eg plukka meg ut 👵🏼 Med ei flott svart ramme på… Håper dagen har vore kjempefin og at kvelden vert super ☕️🧶🌺

    63. Gratulerer med 50 herlige år 😊
      Jeg fallt fullstendig for Together plakaten ❤

    64. Gratulerer så mye med dagen, håper du har en fin fin dag sammen med flokken din 🎉.

      Mange fine plakater, så vanskelig å velge men likte godt den Cat with butterfly

    65. Gratulerer med dagen. Jeg fyller 50 i år også.
      Det var mange flotte bilder der. Men det Highland cow bildet var flott ♥️

    66. Gratulerer så mye med dagen:) håper du har hatt en fantastisk dag.
      Veldig mange fine posters synes jeg, men velger meg sti til stranden – det var flott 🙂

    67. Håper du har en flott bursdagsfeiring!
      Blir aldri for gammel til leke. Jeg er 20 år i hodet og 96 år i kroppen. Selv er jeg midt i mellom og prøver å holde styr på begge deler.
      Veldig mange fine plakter. Favoritten min er Bengal tiger.
      Trenger absolutt rammer. Har mange bilder både gamle og nye som skulle vært på veggen. Har også en plan om å lage et kunstverk av gammelt håndarbeid laget av mine formødre.
      Ingen mangel på planer her, verre å få det gjort.

    68. Gratulerer så mye med dagen. Jeg har også gebursdag i disse dager, den 29 er min dag, men jeg blir mye mer enn 50. Men så lenge jeg er frisk er det bare et tall for meg. Ønsker deg en fin feiring og mange gode minner 👑🎁🎈

    69. Gratulerer med dagen <3
      Ønsker meg litt å vinne siden jeg lager barnerom til babyen i magen 🙂 Likte godt Cat and Butterfly-plakaten, selv om det er veldig vanskelig å plukke ut bare en.

    70. 5×10 hurra 🇧🇻. Gratulerer så mye med stor dag. Håper at du har hatt en fin dag, akkurat slik som DU ønsker 💐. Det er mye mer koselig å feire en slik dag, enn “å måtte” lage i stand stort lag. Kos deg videre, for nå er det 5.0-versjonen som gjelder 🥰

    71. Gratulerer masse med dagen igår!
      Håper du hadde en strålende dag!
      Er fast leser av bloggen din og koser meg med den hver dag.
      Så utrolig mange fine plakater…..men må jeg velge en må det blI Sun Rise.
      Bursdagsklem.

    72. Forsinka gratulasjoner til deg!
      Jeg likte godt Forest Reflections

      Takk for en fin blogg!

    73. Gratulerer så mye med 50 årsdagen din som nettopp har vært 🙂
      Det er alltid så koselig å lese bloggen din. utrolig mye inspirasjon og kloke ord og innlegg som jeg setter pris på å lese.

      Det var utrolig mange fine posters inne på Poster store. Rett å slett vanskelig å velge. men en klar favoritt av de jeg kikka på så langt må bli – Red stag Plakat.

    74. Gratulerer med dagen 🥳
      Vanskelig å velge da de har veldig mye fint men jeg likte dandelion wish og Journey to the east veldig godt! 😍

    75. Gratulerer så mye med overstått dag 🎉
      En av mine favoritter må være Dissolve Me Poster 🙌

    76. Gratulera så mykje med dagen i går 🙂 Håpar du hadde ein strålande dag!

      Når det gjeld plakatar, er det mange flotte å velja mellom. Eg ville nok valgt ein plakat med ein flott hjort på ettersom eg bur i Norges største hjortekommune 🙂

    77. Dolomites Highland Cow Plakat vild med disse køer, kan se dem hver dag, da vi har højlandskvæg gående på amager fælled:)

    78. Gratulerer med overstått dag 🌹
      Det var så mange fine bilder/plakater at det var vanskelig å velge ut en favoritt.

    79. Gratulerer så mye med 50 år! Friends plakaten falt i smak hos meg,👍 håper jeg vinner, og at du får en fin dag. Lykke til med de neste 50 årene😀

    80. Hipp hurra for deg og den kjekke bloggen du lagar! Eg vil gjerne vera med på giveaway, syns forrest morning sun poster er det finaste motivet til poster store. Ha ei fabelaktig helg!
      Med helsing Besto

    81. Gratulerer med stor dag. Håper den blir like herlig som deg. Min absolutte favoritt er hvilende kronhjort. Den hadde passet bra på hytta

    82. Gratulere med vel overstått 50-årsdag 😊 Vanskelig å si hvilken poster som er favoritt for det blir litt wow både her og der. Om jeg vinner må det bli litt elle melle … Lag deg en fin lørdag

    83. Så flott at du fikk en slik dag du ønsket deg! Jeg ønsker meg nye bilder til det nye soverommet vårt. Lurer på om jeg skal prøve den nye rødrosa fargen som er så populær nå.
      Mange nydelige bilder som kan kombineres! Krysser fingrene for premie!!

    84. Her er det mange flotte plakater, ikke lett å finne de rette. Men jeg syntes at plakaten Brygge Morgentåke var fin 🌸. God helg 😃

    85. Tillykke med de 50 år. Rigtig god forretning “Poster Store”. Der er mange gode ting der. Jeg ville gerne vinde, og så er jeg især vild med deres kobber rammer. Det ville jeg helt sikkert købe til mine værker, hvis jeg vandt.
      Hilsen Susanne Sørensen, aka. Mrs.HeartBead
      Danmark

Siste innlegg